x-kom hosting

Wolniejszy internet od jakiegoś czasu

berserker
utworzono
utworzono

Posiadam Funboxa 2.0 w Orange. Umowa do 10 Mb. Na początku jak dostałem  modem to prędkość pobierania utrzymywała się na poziomie 5 Mb. Teraz od jakiegoś czasu Funbox coraz częściej się sam resetuje i prędkość znacznie spadła. Dzisiaj na Spedtest prędkość pobierania wyniosła 1 Mb. Zgłaszałem to 2 dni temu na infolinii u cudownej inteligencji, która przyjęła zgłoszenie i wczoraj dostałem smsa, że technik jedzie a godzinę później że wszystko naprawione. Tyle że technika nie było żadnego - jakaś kpina po prostu.  Gdzie to lepiej zgłosić - przez internet z konta orange czy może da radę jakoś dodzwonić się do konsultanta a nie Maxa? Co mówić żeby potraktowali zgłoszenie poważnie? Może nie potrzeba u mnie technika tylko u nich na linii jakieś błędy lub brak synchronizacji? Dodaję dane z informacji systemowych z modemu. Czy takie dane są podstawą do zgłoszenia usterki? Czy w ogóle takie parametry linii są normalne i ta liczba błędów?

  • status linii DSL
  • 2.1
    stan połączenia DSL
    włączone
  • 2.2
    tryb synchronizacji DSL
    ADSL
  • 2.3
    ostatnia synchronizacja DSL
    8 października 2020, 05:30
  • 2.4
    czas połączenia DSL
    00 d 01 g 20 m 09 s
  • prędkość i margines szumu
  • 2.5
    prędkość synchronizacji DSL w górę
    815 Kb/s
  • 2.6
    prędkość synchronizacji DSL w dół
    1396 Kb/s
  • 2.7
    margines szumu w dół
    8.9 dB
  • jakość linii (błędy)
  • 2.8
    liczba sekund z błędami (ES) w trakcie pobierania (od momentu ostatniej synchronizacji)
    11308
  • 2.9
    Sekundy z poważnymi błędami (SES) w trakcie pobierania (od momentu ostatniej synchronizacji)
    1736

politolog
komentarz
komentarz
7 godzin temu, berserker napisał:

Zgłaszałem to 2 dni temu na infolinii u cudownej inteligencji, która przyjęła zgłoszenie i wczoraj dostałem smsa, że technik jedzie a godzinę później że wszystko naprawione.

Dowiedz się co ,,technicy,, odpisali na infolinii.

 

7 godzin temu, berserker napisał:

Czy takie dane są podstawą do zgłoszenia usterki? Czy w ogóle takie parametry linii są normalne i ta liczba błędów?

Posiadasz telefon stacjonarny?

  • Dobra wypowiedź 1
szaki
komentarz
komentarz

Mecz ich do oporu. Zostałeś naprawiony metoda zdalna czyli wcale. W Orange brakuje technikow i spuszczają awarie na drzewo bo niema.kto tego obrobić. Męczyć, męczyć w ciągu tygodnia pewnie naprawia ci linie. Do ciebie przyjeżdżać nie muszą no chyba że uszkodzenie w domu ale to już rozgarnięty monter ogarnie gdzie problem 

berserker
komentarz
komentarz

Tak posiadam telefon stacjonarny. Technicy wczoraj byli na słupie koło domu mojego - pogrzebali coś ze dwie minuty w puszce i pojechali. Jak mówiłem jednemu, że na początku miałem prędkość 5 Mb to nie wierzył -  teraz mam 2,5 max. Jak pytałem o przyczynę tych błędów i słabej prędkości to coś burknął o niestykaniu kabli - nic się nie dowiesz - takie mruki i gbury. Chyba dam sobie spokój bo u mnie tu gdzie mieszkam to nigdy chyba nie będzie normalnego internetu :(

politolog
komentarz
komentarz
Dnia 9.10.2020 o 06:51, berserker napisał:

że na początku miałem prędkość 5 Mb to nie wierzył -  teraz mam 2,5 max. Jak pytałem o przyczynę tych błędów i słabej prędkości to coś burknął o niestykaniu kabli

Miedziane kable o słabej jakości.Nie ma inwestycji w tą infrastrukturę.

Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!

Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego świadczenia usług i wygody użytkowników. Warunki przechowywania i dostępu do plików cookies możesz zmienić w ustawieniach przeglądarki.