surtyr utworzono 22 września 2020 utworzono 22 września 2020 Dzień dobry, około 2 tygodnie temu kupiłem nową płytę główną AsRock x370 Killer SLI w Sklepie Net-S, jednak był z nią problem więc musiałem ją zareklamować i wysłałem ją do ich serwisu. Jednak moja reklamacja została odrzucona z powodu braku plastikowej blokady na slocie PCI-e, który zapomniałem zamocować z powrotem. Problem polega na tym ze płytę mam odebrać sobie sam przez kuriera co jest dla mnie niezrozumiałe. Moje pytanie to jak to dokładnie zrobić? Lub czy odesłać im tę brakującą część? Dodam że odebranie sprzętu osobiście nie wchodzi w grę od sklepu dzieli mnie cała Polska
Melchior2137 komentarz 22 września 2020 komentarz 22 września 2020 Godzinę temu, surtyr napisał: Problem polega na tym ze płytę mam odebrać sobie sam przez kuriera Dogadaj się z sąsiadem, znajomym, rodziną żeby na jego adres wysłać paczkę i od tej osoby odbierzesz.
surtyr komentarz 22 września 2020 Autor komentarz 22 września 2020 na mój adres także może przyjść w tym nie ma problemu sklep napisał coś takiego Cytuj użytkownik Tomek <serwis@net-s.pl> napisał: Należy ją odebrać od nas kurierem co to znaczy? mam sam wynająć kuriera żeby tą paczkę odebrał?
Melchior2137 komentarz 22 września 2020 komentarz 22 września 2020 (edytowane) Nikt Ci tutaj nie powie nic innego niż masz napisane na mailu. Zgaduję że sklep wyśle paczkę kurierem i dostaniesz potwierdzenie nadania na maila a paczka przyjdzie do 3 dni roboczych. Nie wiem jakiej odpowiedzi oczekujesz.
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.