x-kom hosting

odrzucona reklamacja i jak odebrać sprzęt

surtyr
utworzono
utworzono

Dzień dobry,

około 2 tygodnie temu kupiłem nową płytę główną AsRock x370 Killer SLI w Sklepie Net-S, jednak był z nią problem więc musiałem ją zareklamować i wysłałem ją do ich serwisu.

Jednak moja reklamacja została odrzucona z powodu braku plastikowej blokady na slocie PCI-e, który zapomniałem zamocować z powrotem.

Problem polega na tym ze płytę mam odebrać sobie sam przez kuriera co jest dla mnie niezrozumiałe.

Moje pytanie to jak to dokładnie zrobić? Lub czy odesłać im tę brakującą część?

 

Dodam że odebranie sprzętu osobiście nie wchodzi w grę od sklepu dzieli mnie cała Polska

Melchior2137
komentarz
komentarz
Godzinę temu, surtyr napisał:

Problem polega na tym ze płytę mam odebrać sobie sam przez kuriera

Dogadaj się z sąsiadem, znajomym, rodziną żeby na jego adres wysłać paczkę i od tej osoby odbierzesz.

 

surtyr
komentarz
komentarz

na mój adres także może przyjść w tym nie ma problemu

sklep napisał coś takiego

 
Cytuj

 

użytkownik Tomek <serwis@net-s.pl> napisał:

Należy ją odebrać od nas kurierem

 

co to znaczy?  mam sam wynająć kuriera żeby tą paczkę odebrał?

Melchior2137
komentarz
komentarz (edytowane)

Nikt Ci tutaj nie powie nic innego niż masz napisane na mailu.

Zgaduję że sklep wyśle paczkę kurierem i dostaniesz potwierdzenie nadania na maila a paczka przyjdzie do 3 dni roboczych.

Nie wiem jakiej odpowiedzi oczekujesz.

Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!

Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego świadczenia usług i wygody użytkowników. Warunki przechowywania i dostępu do plików cookies możesz zmienić w ustawieniach przeglądarki.