Guti89 utworzono 1 sierpnia 2020 utworzono 1 sierpnia 2020 (edytowane) Witam, dziś przy zgraniu zdjęć z telefonu na komputer Windows 7 zauważyłem problem ,a mianowicie wyskakuje komunikat: "Przeglądarka systemu Windows nie może otworzyć tego obrazu z powodu niewystarczającej ilości pamięci" pamięci mam bardzo dużo na komputerze. Wcześniej zgrywałem i było wszystko ok. Co może być tego przyczyną? z góry dziękuję za odpowiedź
gavron7 komentarz 1 sierpnia 2020 komentarz 1 sierpnia 2020 Witam, dziś przy zgraniu zdjęć z telefonu na komputer Windows 7 zauważyłem problem ,a mianowicie wyskakuje komunikat: "Przeglądarka systemu Windows nie może otworzyć tego obrazu z powodu niewystarczającej ilości pamięci" pamięci mam bardzo dużo na komputerze. Wcześniej zgrywałem i było wszystko ok. Co może być tego przyczyną? z góry dziękuję za odpowiedź Hmm matematycznie , fizycznie , technicznie rzecz biorąc - nie ma określenia bardzo dużo... A skoro nie ma to nie masz pamieci., A więc dobrze system mówi Ile to dużo? Bo dla mnie dużo to 1GB, tak tak jak widzisz ja operuje na ramach o wiele mniejszych niż dzisiejsze standardy a SOA#1...Wysłane z mojego Lenovo TB3-850M przy użyciu Tapatalka
Niebieska komentarz 1 sierpnia 2020 komentarz 1 sierpnia 2020 Napisz ile masz pamięci i daj screen z Menedżera zadań z zakładki pokazujacej obciążenie pamięci.
Guti89 komentarz 1 sierpnia 2020 Autor komentarz 1 sierpnia 2020 9 minut temu, gavron7 napisał: Hmm matematycznie , fizycznie , technicznie rzecz biorąc - nie ma określenia bardzo dużo... A skoro nie ma to nie masz pamieci., A więc dobrze system mówi Ile to dużo? Bo dla mnie dużo to 1GB, tak tak jak widzisz ja operuje na ramach o wiele mniejszych niż dzisiejsze standardy a SOA#1... Wysłane z mojego Lenovo TB3-850M przy użyciu Tapatalka Ponad 500giga wolne
Niebieska komentarz 1 sierpnia 2020 komentarz 1 sierpnia 2020 Sprawdź czy w Trybie Awaryjnym też tak masz.
Guti89 komentarz 1 sierpnia 2020 Autor komentarz 1 sierpnia 2020 Wstawiłem z wydajności , nie wiem czy dobrze 22 minuty temu, Niebieska napisał: Sprawdź czy w Trybie Awaryjnym też tak masz. W Trybie awaryjnym, wyskakuję komunikat że nie można przeglądać zdjęć.
Niebieska komentarz 1 sierpnia 2020 komentarz 1 sierpnia 2020 4GB to trochę mało. Pokaż jeszcze zakładkę Aplikację.
Guti89 komentarz 1 sierpnia 2020 Autor komentarz 1 sierpnia 2020 3 minuty temu, Niebieska napisał: 4GB to trochę mało. Pokaż jeszcze zakładkę Aplikację. Całe życie dobrze odtwarzał zdjęcia, akurat w zakładce aplikacje nic się nie dzieję. robie skanowanie bo moze to jakiś wirus ale raczej nie.
Gawel komentarz 1 sierpnia 2020 komentarz 1 sierpnia 2020 Screen pokazuje że masz "pełne skanowanie systemu" może tak być że norton zabiera ci całą pamięć. Zobacz jak przestanie skanować. Wrzuć zakładkę procesy i przefiltruj od największego zużycia pamięci
gavron7 komentarz 1 sierpnia 2020 komentarz 1 sierpnia 2020 1 godzinę temu, Guti89 napisał: Ponad 500giga wolne w którym miejscu masz te 500GB pamięci???
Niebieska komentarz 1 sierpnia 2020 komentarz 1 sierpnia 2020 Norton jak robi pełne skanowanie to trwa to po kilka godzin jak komputer wolny jest.
Guti89 komentarz 1 sierpnia 2020 Autor komentarz 1 sierpnia 2020 (edytowane) 12 minut temu, gavron7 napisał: w którym miejscu masz te 500GB pamięci??? Ogólnie na trzech partycjach, na systemowej ponad 70 wolnego. 8 minut temu, Niebieska napisał: Norton jak robi pełne skanowanie to trwa to po kilka godzin jak komputer wolny jest. Tak, półtora godziny mu schodzi zawsze, bo ogólnie nie mam dużo aplikacji itp. 12 minut temu, Gawel napisał: Screen pokazuje że masz "pełne skanowanie systemu" może tak być że norton zabiera ci całą pamięć. Zobacz jak przestanie skanować. Wrzuć zakładkę procesy i przefiltruj od największego zużycia pamięci Przed skanowaniem systemu też nie odtwarzało zdjęc.
Niebieska komentarz 1 sierpnia 2020 komentarz 1 sierpnia 2020 A Ty przypadkiem nie mylisz wolnego miejsca na dyskach twardych z pamięcią RAM?
Guti89 komentarz 1 sierpnia 2020 Autor komentarz 1 sierpnia 2020 16 minut temu, Niebieska napisał: A Ty przypadkiem nie mylisz wolnego miejsca na dyskach twardych z pamięcią RAM? aha ok no tak , pomyliłem, ram mam 4giga :p aż tak mało to chyba nie jest do przeglądania internetu. 33 minuty temu, Gawel napisał: Screen pokazuje że masz "pełne skanowanie systemu" może tak być że norton zabiera ci całą pamięć. Zobacz jak przestanie skanować. Wrzuć zakładkę procesy i przefiltruj od największego zużycia pamięci Wrzucam procesy 19 minut temu, Niebieska napisał: A Ty przypadkiem nie mylisz wolnego miejsca na dyskach twardych z pamięcią RAM? myślałem ze chodzi o pamieć, a nie o pamieć ram, zresztą w tym komunikacie to tak wygląda jakby o pamięć chodziło a nie o ramy
gavron7 komentarz 1 sierpnia 2020 komentarz 1 sierpnia 2020 myślałem ze chodzi o pamieć, a nie o pamieć ram, zresztą w tym komunikacie to tak wygląda jakby o pamięć chodziło a nie o ramy No właśnie chodzi o pamięć a nie miejsce na dysku. Przecież komunikat o tym nawet mówi Wysłane z mojego Lenovo TB3-850M przy użyciu Tapatalka
Guti89 komentarz 1 sierpnia 2020 Autor komentarz 1 sierpnia 2020 (edytowane) 6 minut temu, gavron7 napisał: No właśnie chodzi o pamięć a nie miejsce na dysku. Przecież komunikat o tym nawet mówi Wysłane z mojego Lenovo TB3-850M przy użyciu Tapatalka no ok mój błąd, co nie zmienia faktu że dalej nie działa, jedno zdjęcie otworzy a niektóre nie. To samo zdjęcie co zgrywałem jakiś czas temu w innym jest w folderze i sie otwiera, a zgrane dziś nie otwiera sie. 6 minut temu, Niebieska napisał: Daj zdjęcie tego komunikatu. 8 minut temu, Niebieska napisał: Daj zdjęcie tego komunikatu. za pomocą picasy np. otwiera normalnie.
Niebieska komentarz 1 sierpnia 2020 komentarz 1 sierpnia 2020 Zobacz sobie to https://answers.microsoft.com/pl-pl/windows/forum/all/przeglądarka-fotografii-systemu-windows/92133eea-0dba-4fe2-9895-bef05eac5fb6
Guti89 komentarz 1 sierpnia 2020 Autor komentarz 1 sierpnia 2020 2 minuty temu, Niebieska napisał: Zobacz sobie to https://answers.microsoft.com/pl-pl/windows/forum/all/przeglądarka-fotografii-systemu-windows/92133eea-0dba-4fe2-9895-bef05eac5fb6 robiłem to, nie pomogło.
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.