michael095 utworzono 4 czerwca 2020 utworzono 4 czerwca 2020 Cześć, Sprzęt: Brother DCP-1610WE Jakiś czasu temu zakupiłem drukarkę laserową Brother - przy testowaniu wydruku zauważyłem bardzo widoczne ślady rolek na wydruku. Od zakupu nie minęło nawet 3 dni. Pojechałem z drukarką do sklepu i zgłosiłem prośbę o weryfikację - drukarka pojechała na serwis do producenta, gdzie nie stwierdzili usterek o czym zostałem poinformowany. Pojechałem po drukarkę do sklepu, żeby na miejscu udowodnić sprzedawcom jakie ślady zostawia sprzęt. Potwierdzili, ale jednocześnie pojawiła się retoryka, że drukarki brother cyt. "tak mają". Wcześniej miałem drukarkę laserową Brother i HP - żadna od początku pracy nie zostawiała żadnych śladów na papierze, więc dziwne tłumaczenie. Zleciłem wysłanie drukarki tym razem z tyt. rękojmi, gdzie sprzęt analizował już sklep. Dostałem dzisiaj odpowiedź pisemną, że podobnie nie stwierdzili błędów w pracy urządzenia. Zastanawiam się po pierwsze czy ktoś spotkał się z podobnymi objawami, po drugie jakie jeszcze można podjąć kroki prawne, żeby odzyskać pieniądze. Dzięki
-n3veR komentarz 21 czerwca 2020 komentarz 21 czerwca 2020 Jeżeli drukarkę zakupiłeś osobiście w sklepie, to nie ma 'okresu ochronnego', więc jedyne rozwiązanie, to wywołanie spięcia - mamy okres burz oddanie go na gwarancję i trzymanie kciuków za wymianę urządzenia na inne. Może w innym egzemplarzu nie będzie tego problemu.
blackpearl20 komentarz 31 sierpnia 2020 komentarz 31 sierpnia 2020 Proponuję skorzystać z rękojmi - albo wymiana na inną albo zwrot.
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.