x-kom hosting

Brother DCP-1610WE Drukarka Laserowa - reklamacja

michael095
utworzono
utworzono

Cześć,

 

Sprzęt: Brother DCP-1610WE 

 

Jakiś czasu temu zakupiłem drukarkę laserową Brother - przy testowaniu wydruku zauważyłem bardzo widoczne ślady rolek na wydruku. Od zakupu nie minęło nawet 3 dni. Pojechałem z drukarką do sklepu i zgłosiłem prośbę o weryfikację - drukarka pojechała na serwis do producenta, gdzie nie stwierdzili usterek o czym zostałem poinformowany. Pojechałem po drukarkę do sklepu, żeby na miejscu udowodnić sprzedawcom jakie ślady zostawia sprzęt. Potwierdzili, ale jednocześnie pojawiła się retoryka, że drukarki brother cyt. "tak mają". Wcześniej miałem drukarkę laserową Brother i HP - żadna od początku pracy nie zostawiała żadnych śladów na papierze, więc dziwne tłumaczenie. Zleciłem wysłanie drukarki tym razem z tyt. rękojmi, gdzie sprzęt analizował już sklep. Dostałem dzisiaj odpowiedź pisemną, że podobnie nie stwierdzili błędów w pracy urządzenia. Zastanawiam się po pierwsze czy ktoś spotkał się z podobnymi objawami, po drugie jakie jeszcze można podjąć kroki prawne, żeby odzyskać pieniądze.

 

Dzięki

  • 3 tygodnie później...

-n3veR
komentarz
komentarz

Jeżeli drukarkę zakupiłeś osobiście w sklepie, to nie ma 'okresu ochronnego', więc jedyne rozwiązanie, to wywołanie spięcia - mamy okres burz :) oddanie go na gwarancję i trzymanie kciuków za wymianę urządzenia na inne. Może w innym egzemplarzu nie będzie tego problemu.

  • 2 miesiące później...
blackpearl20
komentarz
komentarz

Proponuję skorzystać z rękojmi - albo wymiana na inną albo zwrot. 

Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!

Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego świadczenia usług i wygody użytkowników. Warunki przechowywania i dostępu do plików cookies możesz zmienić w ustawieniach przeglądarki.