Los_Emilos utworzono 2 czerwca 2020 utworzono 2 czerwca 2020 (edytowane) Korzystam z Windows 10, na którym mam zainstalowane w tym momencie dwie aplikacje Skype. Jedna pochodzi ze "Sklepu Windows" a druga to zwykły plik .exe do instalacji. - Aplikacja pochodząca z Microsoft Store bardzo dobrze zbiera mój głos z mikrofonu, rozmowa testowa jest bardzo wyraźna. - Aplikacja którą zainstalowałem z pliku .exe ledwo zbiera mój głos, a moje nagranie z rozmowy testowej jest ledwo słyszalne. Z czego może wynikać ten problem? W obu przypadkach ustawienia są domyślne.
szubi8 komentarz 3 czerwca 2020 komentarz 3 czerwca 2020 Ogolem to upewnilbym sie najpierw ze obydwa skajpy uzywaja tego samego domyslnego urzadzenia audio. t.j Ja mam tutaj tylko jeden mikrofon, ale moglbym miec np drugi z kamerki, i dlatego musisz sie upewnic ze to jest wlasnie dlatego. Wydaje mi sie ze to moze byc zrodlo tego problemu. a sprawdzic to mozesz w ustawieniach Poza tym, skype bedzie powoli tylko na microsoft store, i z tego co wiem, ten .exe ktorego zainstalowales nie bedzie juz dluzej wspierany po koncu tego roku - z tego co mi wiadomo bynajmniej. Jesli pomoglem zostaw +.
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.