s---r utworzono 2 czerwca 2020 utworzono 2 czerwca 2020 Potrzebuję w biurze zorganizować jakiś system do backupu. Do tej pory tworzę od święta archiwa z programów i zapisuję na na dysku. Zapisywałem też na pendrive dopóki nie padł. Miałem już 2 ostrzeżenia... raz padł częściowo dysk, a raz cały komputer. Teraz będę miał główny dysk roboczy SSD i obawiam się awarii.... nie mogę dopuścić do utraty danych! Nie ma to być jakiś tam ZIP czy inny wynalazek do archiwizacji tylko myślę może nad jakimś dyskiem sieciowym. Kiedyś były takie NAS tylko nigdy nie miałem z tym styczności...
s---r komentarz 2 czerwca 2020 Autor komentarz 2 czerwca 2020 Nikt nie ma pomysłu na kopie w biurze? Może w chmurze?
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.