Shid utworzono 26 maja 2020 utworzono 26 maja 2020 (edytowane) Witam. Otóż od paru dni próbuje uporać się z moją drukarką - HP DeskJet 105. Nie mogę nic wydrukować, ponieważ za kazdym razem wyswietla sie nastepujacy komunikat: "Ink Cartridge failure. Cartridges listed above are damaged or have failed. Remove them and replace with new cartridges". Grzebalem juz w ustawieniach, wymienilem oba tusze I nic, ciagle ten sam komunikat. Ktos ma jakies rady?
-n3veR komentarz 26 maja 2020 komentarz 26 maja 2020 (edytowane) Poszperałem w necie. Problemy są głównie dwa: albo uszkodzony chip od cartridge'a, albo któryś pin w drukarce (zaczepowy) nie jest prosty. O ile w pierwszym przypadku czasem pomaga przetarcie ich gumką z ołówka, o tyle w drugim raczej trzeba dzwonić po serwis.
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.