M.A utworzono 23 maja 2020 utworzono 23 maja 2020 Witam, Mam problem z kreatorem CV w serwisie pracuj.pl. Kreator nie otwiera mi się, pojawia sie biały ekran i i jakby ciągle się ładował. Myślałam że to problem wtyczek - zaktualizowalam Flasha, Javę, uptade windows 10 pro, otwierałam na różnych przeglądarkach, wyczyściłam historię, wyłączyłam adblocka. Nie mam pojęcia co mogę jeszcze zrobić. Zaznaczam, że kreator otwiera się na innym laptopie. Będę wdzięczna za pomoc.
Anawa komentarz 23 maja 2020 komentarz 23 maja 2020 Cześć, sprawdź najpierw, czy ładuje się prawidłowa strona, bo teraz sprawdzałem i mnie przekierowało na początku na https://cv-beta.pracuj.pl/wizard/ a powinno być https://cv.pracuj.pl/wizard/
M.A komentarz 23 maja 2020 Autor komentarz 23 maja 2020 (edytowane) Niestety nic to nie dało, wklejam zdjęcie poglądowe, kliknęłam prawym przyciskiem zbadaj element i mi wyskoczyło okienko (załączam zdjęcie).
eryk93 komentarz 23 maja 2020 komentarz 23 maja 2020 Spróbuj zresetować ustawienia przeglądarki ctr+f5 lub w innej przeglądarce odtwórz
Anawa komentarz 23 maja 2020 komentarz 23 maja 2020 Widzę, że sama strona pracuj.pl się ładuje. Nie ładują się natomiast wszystkie elementy. Jest informacja o błędzie 401 (nieautoryzowany dostęp). Spróbuj wylogować się i zalogować ponownie (w ramach konta pracuj.pl). Aktualizowałaś przeglądarkę? Masz zainstalowany jakiś program antywirusowy? Edit: U mnie zanim to okienko się załaduje to przekierowuje mnie na stronę logowania. Dopiero po zalogowaniu się ładują się wszystkie elementy.
eryk93 komentarz 23 maja 2020 komentarz 23 maja 2020 U mnie ładuje się normalnie po zalogowaniu, myślę, że problem leży po stronie przeglądarki
M.A komentarz 23 maja 2020 Autor komentarz 23 maja 2020 22 minuty temu, eryk93 napisał: Spróbuj zresetować ustawienia przeglądarki ctr+f5 lub w innej przeglądarce odtwórz Probowałam tak, otwierałam w operze, firefox, explorer i wszędzie to samo. 17 minut temu, Anawa napisał: Widzę, że sama strona pracuj.pl się ładuje. Nie ładują się natomiast wszystkie elementy. Jest informacja o błędzie 401 (nieautoryzowany dostęp). Spróbuj wylogować się i zalogować ponownie (w ramach konta pracuj.pl). Aktualizowałaś przeglądarkę? Masz zainstalowany jakiś program antywirusowy? Edit: U mnie zanim to okienko się załaduje to przekierowuje mnie na stronę logowania. Dopiero po zalogowaniu się ładują się wszystkie elementy. Przeglądarkę mam zaktualizowaną, ale wydaje mi się że to nie wina Chrome, bo próbowałam różnych przeglądarek. Mam Avirę. Jeśli chodzi o załadowanie się okienka to też muszę się zalogować najpierw, ale po tym zalogowaniu właśnie strona tego kreatora ciągle "myśli" i nic się nie ładuje.
eryk93 komentarz 23 maja 2020 komentarz 23 maja 2020 Jakie programy masz poinstalowane w google chrome? W win10 wystarczył by sam defender, avira może blokować niektóre strony
M.A komentarz 23 maja 2020 Autor komentarz 23 maja 2020 11 minut temu, eryk93 napisał: Jakie programy masz poinstalowane w google chrome? W win10 wystarczył by sam defender, avira może blokować niektóre strony Nie wiem czy o to chodzi, ale weszłam w ustawienia i rozszerzenia Chrome: Avira Browser Safety - wyłączyłam już dawno ale nic nie dało, Dokumenty Google offline - włączony, Dokumenty - włączony. Tylko tyle.
Anawa komentarz 23 maja 2020 komentarz 23 maja 2020 Wyłącz Avirę tymczasowo (nie tylko w Chrome) i sprawdź.
M.A komentarz 23 maja 2020 Autor komentarz 23 maja 2020 25 minut temu, Anawa napisał: Wyłącz Avirę tymczasowo (nie tylko w Chrome) i sprawdź. Odinstalowałam Avirę, uruchomiłam ponownie komputer, zalogowałam się na pracuj.pl na różnych przeglądarkach i nadal to samo.
Anawa komentarz 24 maja 2020 komentarz 24 maja 2020 Pomysły mi się skończyły. Możesz ewentualnie spróbować wejść na stronę przez jakąś bramkę proxy lub VPN i sprawdzić, czy kreator CV będzie się prawidłowo ładować.
eryk93 komentarz 24 maja 2020 komentarz 24 maja 2020 A jak wchodzisz na telefonie np, to też masz ten problem?
M.A komentarz 24 maja 2020 Autor komentarz 24 maja 2020 1 godzinę temu, eryk93 napisał: A jak wchodzisz na telefonie np, to też masz ten problem? Na telefonie wszystko działa z tego samego wifi, próbowałam udostępniać internet z telefonu i próbować w ten sposób się logować, ale też nic to nie dało. No trudno, będę to jakoś na telefonie robić choć to mniej wygodne. Dzięki za pomoc
eryk93 komentarz 24 maja 2020 komentarz 24 maja 2020 Użyj programu CCleaner, w zakładce Custom Clean, będą pokazane wszystkie przeglądarki, które posiadasz, kliknij Run Cleaner, powtórz te czynność 2-3 razy, później przejdź do zakładki Registry, wciśnij Scan fo issues, kiedy zielony pasek dojdzie do końca wciśnij Fix selected issues, następnie wciśnij Nie, i na sam koniec Fix All selected issues. Cytuj Registry, wciśnij Scan fo issues, kiedy zielony pasek dojdzie do końca wciśnij Fix selected issues, następnie wciśnij Nie, i na sam koniec Fix All selected issues. Powtórz kilka razy, daj znać czy pomogło
Rekomendowana odpowiedź M.A komentarz 24 maja 2020 Autor Rekomendowana odpowiedź komentarz 24 maja 2020 3 godziny temu, eryk93 napisał: Użyj programu CCleaner, w zakładce Custom Clean, będą pokazane wszystkie przeglądarki, które posiadasz, kliknij Run Cleaner, powtórz te czynność 2-3 razy, później przejdź do zakładki Registry, wciśnij Scan fo issues, kiedy zielony pasek dojdzie do końca wciśnij Fix selected issues, następnie wciśnij Nie, i na sam koniec Fix All selected issues. Powtórz kilka razy, daj znać czy pomogło Niestety nie pomogło :( Problem rozwiązany! Wystarczyło przestawić zegar, był o 10 minut do przodu 1
Gość komentarz 26 maja 2020 komentarz 26 maja 2020 Dnia 24.05.2020 o 20:15, M.A napisał: Niestety nie pomogło Problem rozwiązany! Wystarczyło przestawić zegar, był o 10 minut do przodu w dzisiejszych czasach zegarów się nie ustawia tylko synchronizuje...
M.A komentarz 26 maja 2020 Autor komentarz 26 maja 2020 5 minut temu, gavron7 napisał: w dzisiejszych czasach zegarów się nie ustawia tylko synchronizuje... Nie dało się go zsynchronizować, więc musiałam ręcznie :)
Gość komentarz 27 maja 2020 komentarz 27 maja 2020 9 godzin temu, M.A napisał: Nie dało się go zsynchronizować, więc musiałam ręcznie Dlatego nie używam Windowsów bo tam mało co się 'da'
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.