juliazarzycka61 utworzono 12 maja 2020 utworzono 12 maja 2020 Witam, mam problem z Microsoft Teams i ogólnie ze stroną office.com. Strona office.com nie ładuje mi się, cały czas wyskakuje komunikat witryna nie osiągalna, nie mogę nawet skorzystać z microsoft community aby tam przedstawić problem, ale do rzeczy. Przy próbie zalogowania się wyskakuje komunikat: Próbowałam wpisywać kod błędu w wyszukiwarce, jednak nic nie podziałało. Wszystkie inne strony działają mi poprawnie i internet jest. Sprawdzałam host file, bo niektórym blokowało serwery microsoft, ale wszystko jest tak jak ma być. Włączałam i wyłączałam router, nic to nie dało. Dodam, że korzystam z usługi microsoft 365 dla uczniów. Wcześniej wszystko działało, na początku pojawił się problem, że w programie Microsoft Teams nie ładowały mi się żadne pliki, wysłane czy udostępniane przez innych użytkowników, biały ekran ładował się bez końca, jednak byłam w stanie prowadzić rozmowy. Gdy się wylogowałam, już nie jestem w stanie się zalogować ponownie. Nie pomogło odinstalowanie i ponowne zainstalowanie Teamsa. Na telefonie aplikacja działa bez problemów, korzystam z tego samego Internetu co na komputerze. Nie wiem już w czym tkwi problem.
juliazarzycka61 komentarz 12 maja 2020 Autor komentarz 12 maja 2020 Nie. Nie mogę wejść na stronę office.com gdzie byłam zalogowana i miałam dostęp do programów online.
Anawa komentarz 12 maja 2020 komentarz 12 maja 2020 Jaki pojawia się komunikat jak chcesz wejść na stronę? "Nie odnaleziono serwera"?
Gość komentarz 12 czerwca 2020 komentarz 12 czerwca 2020 Tylko mała uwaga, jeśli logować się do Teamsa z przeglądarki, to radzę używać tylko Edge, bo inne Microsoft poblokował. W niektórych jest mniej funkcjonalności, a niektóre tak jak Firefox to już całkiem, nawet z tej przeglądarki nie da się zalogować do usługo Mircosoft Teams.
Anawa komentarz 13 czerwca 2020 komentarz 13 czerwca 2020 @Wureckyy O tym ne widziałem nawet. Jest gdzieś oficjalny komunikat w tej sprawie? Co do funkcjonalności Teams, to jakich nie ma np. w Chrome? Bo korzystałem z Chrome i wszystko raczej w porządku funkcjonowało.
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.