Pawcioco komentarz 29 kwietnia 2020 komentarz 29 kwietnia 2020 (edytowane) U mnie właśnie było zapotrzebowanie na 2 filtry, bo miałem swego czasu dwa telefony, więc nie mam pod ręką żadnego nowego. Pisałem jeszcze raz do Orange, w zasadzie nic mi nie pomogli oprócz tego że zalecali zresetować router do ustawień fabrycznych, ale wczoraj nie zauważyłem żadnego rozłączenia. Poobserwuje jeszcze dzisiaj bo być może wczoraj rozłączało się w jakichś godzinach nocnych i po prostu tego nie zauważyłem Edytowane 29 kwietnia 2020 przez Pawcioco
Pawcioco komentarz 8 maja 2020 komentarz 8 maja 2020 (edytowane) Od mojego ostatniego postu był względny spokój, maksymalnie 1 rozłączenie lub nie było żadnego. Niestety teraz znowu zaczyna się od nowa, po kilka rozłączeń dziennie. Nie wiem kompletnie czemu ten problem sam ustaje i po jakimś czasie wraca. Edytowane 8 maja 2020 przez Pawcioco
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.