x-kom hosting

Morele.net

Cudaczny_
utworzono
utworzono

Witam, jako iż jestem laik'iem w sprawię składania komputerów to chciałbym skorzystać z usługi montażu komputera przez jakże dobrze znaną choć niezbyt dobrze ocenianą firmę morele.net, wiem że nie zawsze zestawy stamtąd zamawiane przychodzą w pełni sprawne i w jednym kawałku lecz na dzień dzisiejszy nie mam innej alternatywy a i tak dostane papierki z gwarancją więc w razie problemu będę mógł się skarżyć. Lecz temat o czym innym bo słyszałem że wszystko na odwal itp i czasami nawet wstawiają używane komponenty i teraz moje pytanie w jaki sposób mam przeanalizować dostarczony sprzęt pod względem nowości podzespołów ? Jakich znaków szczególnych szukać i na co w głównej mierze zwracać uwagę ? Oraz może ktoś poda swoją opinię na temat tego sklepu tylko najlepiej z świeżego okresu a nie z roku 2016/17 gdzie już wiele się mogło zmienić. 
Z góry dziękuję za odpowiedź i proszę o wyrozumiałość jeżeli coś głupiego napisałem :)

 

Cudaczny_
komentarz
komentarz
12 minut temu, politolog napisał:

I co z skargi?Brak komputera, który kilka tygodni będzie leżał w serwisie. Chybione podejście, użeranie się i nerwy. Nie kieruj się znajomością loga sklepu. Praktycznie każdy sklep oferuję usługę montażu dobranych podzespołów i daje na to gwarancję.Załóż tutaj temat na Forum określ maksymalny budżet i przeznaczenie do gier lub pracy.Doradzimy, ty zamówisz i będziesz korzystał z tego PC.

Nie kieruje się logiem w sklepie tylko ceną całkowitą mojego zestawu oraz tym że polecił mi go znajomy. Wiadomo że zamówienie komputera z usługą montażu ze sklepu internetowego równa się z ryzykiem jakiejś wady czy to przez montażystów czy to przez firmę logistyczną to wszystko to ruletka a sam na własną rękę nie złożę bo po prostu boje się że coś uszkodzę i osobiście za to będę odpowiadał. Jak mówię to jest ruletka kilkanaście razy może być dobrze i się udać a innym razem może być wszystko porysowane czy połamane.