Matiasik_ utworzono 26 marca 2020 utworzono 26 marca 2020 Witam serdecznie mam problem. W momęcie gdy robie prace w microsoft word i ją zapisuje ona zamiast zapisać mi sie w wordzie zapisuje sie w openeroffiece czy da sie to naprawić?! Proszę o szybką odpowiedz
mstr komentarz 26 marca 2020 komentarz 26 marca 2020 Pracę zapisuj w formacie .docx Jeżeli masz win10 i nadal OpenOffice będzie ją otwierał to przechodzisz do ustawień -> aplikacje -> (po lewo) aplikacje domyślne -> (kiedy zjedziesz niżej) masz niebieski tekst: wybierz aplikacje domyślne według typów plików. Tam szukasz .docx i klikasz w program który jest obok. Z listy wybierasz Microsoft Word i wychodzisz z ustawień. Teraz domyślnym programem jest Word i po uruchomieniu dokumentu powinien się włączyć w Wordzie. Jeżeli to nie pomoże to odinstaluj OpenOffice, po co ci on skoro masz już płatnego Word'a? 1
Niebieska komentarz 27 marca 2020 komentarz 27 marca 2020 Temat został przeniesiony z Internet i sieci komputerowe > Przeglądarki internetowe / E-mail i inne programy internetowe do Programy > Oprogramowanie > Programy biurowe
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.