durfey utworzono 24 marca 2020 utworzono 24 marca 2020 Siema. Zaszła dziwna sytuacja, mianowicie chodzi o zablokowany PIN do aplikacji mobilnej banku millenium. Pokazuje mi żeby wejść w bankowość mobilna i w jakaś tam opcję ale nie ma u mnie takiej opcji, żeby ustalić nowy PIN. Czy ktoś się orientuje jak ustawić nowy PIN do aplikacji mobilnej banku Millennium? Z góry dzięki za pomoc, ale nie wiedziałem na jakim forum napisać ten temat, a wybrałem te.
Gość komentarz 24 marca 2020 komentarz 24 marca 2020 Moze prościej byłoby napisać albo jeszcze prościej zadzwonic na infolinię? Wysłane z mojego Neffos Y5s przy użyciu Tapatalka
Anawa komentarz 26 marca 2020 komentarz 26 marca 2020 @durfey Wybierasz z menu opcję "Urządzenia z aplikacją mobilną". I tam masz wyświetloną listę urządzeń i po prawej stronie link "Zmiana PIN". Ewentualnie jest jeszcze inny odnośnik jeżeli masz zablokowany PIN. Na stronie zmiany PIN-u jest jeszcze informacja "Zaloguj się do aplikacji za pomocą swojego aktualnego PIN-u, by potwierdzić Autoryzacją Mobilną nadanie nowego PIN-u. Jeśli nie pamiętasz PIN-u, skontaktuj się z nami: 801 331 331." Pozdrowienia i daj znać, jak rozwiązałeś problem. 1
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.