x-kom hosting

Bank Millennium problem z aplikacją - zablokowany PIN

durfey
utworzono
utworzono

Siema. Zaszła dziwna sytuacja, mianowicie chodzi o zablokowany PIN do aplikacji mobilnej banku millenium. Pokazuje mi żeby wejść w bankowość mobilna i w jakaś tam opcję ale nie ma u mnie takiej opcji, żeby ustalić nowy PIN.

 

Czy ktoś się orientuje jak ustawić nowy PIN do aplikacji mobilnej banku Millennium?

 

Z góry dzięki za pomoc, ale nie wiedziałem na jakim forum napisać ten temat, a wybrałem te.

Gość
komentarz
komentarz

Moze prościej byłoby napisać albo jeszcze prościej zadzwonic na infolinię?

 

Wysłane z mojego Neffos Y5s przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Anawa
komentarz
komentarz

@durfey Wybierasz z menu opcję "Urządzenia z aplikacją mobilną".

 

I tam masz wyświetloną listę urządzeń i po prawej stronie link "Zmiana PIN".

 

Ewentualnie jest jeszcze inny odnośnik jeżeli masz zablokowany PIN.

 

Na stronie zmiany PIN-u jest jeszcze informacja "Zaloguj się do aplikacji za pomocą swojego aktualnego PIN-u, by potwierdzić Autoryzacją Mobilną nadanie nowego PIN-u. Jeśli nie pamiętasz PIN-u, skontaktuj się z nami: 801 331 331."

 

Pozdrowienia i daj znać, jak rozwiązałeś problem.

  • Dziękuję 1
durfey
komentarz
komentarz

Dzięki wielkie Anawa udało się.

Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!

Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego świadczenia usług i wygody użytkowników. Warunki przechowywania i dostępu do plików cookies możesz zmienić w ustawieniach przeglądarki.