x-kom hosting

Formatowanie

Przejdź do rekomendowanej odpowiedzi Autor: Dawid1447 ,
Dawid1447
utworzono
utworzono

Witam przychodzę tu w sprawie formatowania laptopa jestem kompletnie zielony w tych tematach więc lepiej popytać co i jak bardziej doświadczonych. Więc chciałbym zrobić formata Windowsa 7 ten system jest oryginalny i nadal mam klucz do niego. Chciałbym dowiedzieć czy da się cały system skopiować na pendrive albo czy jak pobiore taki sam system czy klucz będzie działał jednak wydaje mi sie że nie bardzo. No chyba że da się zrobić jakoś formata bez usuwania systemu w co wątpię. Albo może znacie jakieś dobre programy do usuwania syfu z kompa.??? 

 

Z góry dziękuję wszystkim za rady i odpowiedzi ;)

eryk93
komentarz
komentarz

Po 1 należy zaznaczyć, że Windows 7 nie jest już wspierany, więc, zmieniłbym go na twoim miejscu na Windows 10, nie nie musisz go kupować, możesz pobrać go za Free tutaj, żeby przygotować system do instalacji, będziesz potrzebował czystego pendriva o pojemności 6GB i wykonaj czynności podane w filmiku poniżej 

 

 

W 1:10min po kliknięciu pola "WYBIERZ" znajdź pobrany plik windows10 z końcówką iso

 

 

A instalację masz przedstawioną tutaj

 

 

Aktywować system możesz po instalacji "i to zalecam" kluczem z windows 7, ale musi być tej samej wersji, co system, czyli (Home lub Pro)

Dawid1447
komentarz
komentarz

A wspierany to znaczy że co .?

Niebieska
komentarz
komentarz

Że są aktualizacje dla systemu. 

Dawid1447
komentarz
komentarz

A to że jest zapora systemowa Windows działa .??

Niebieska
komentarz
komentarz

Ona działa. A co za syf masz w systemie? Wirusy czy zaniedbałeś kondycję systemu? 

Dawid1447
komentarz
komentarz

Kondycja padła. Na dysku z systemem mam tylko 3 giga wolnego miejsca gdzie cały dysk ma 250

Niebieska
komentarz
komentarz

Dysk jest SSD?

Dawid1447
komentarz
komentarz

Nie. Talerze 

Niebieska
komentarz
komentarz

A nie prościej posprzątać dysk? Np CCleanerem?

Dawid1447
komentarz
komentarz