x-kom hosting

Jaki internet do gier typu CS:GO czy GTA V i streamowania?

AxYeN
utworzono
utworzono

Witam!

tak jak w tytule. 7 lutego będe zmieniał internet i chciałbym aby nadawał się do dość szybkiego pobierania gier (jakieś rozsądne minimum), grania w nie i streamowania, z tego co wyczytałem to do streamowania w FHD upload 5 Mb/s styknie. Chciałbym aby internet był w routerze stacjonarnym z WiFi, połączony bezpośrednio przez kabel z PC, maksymalny ping w grach nie przechodził 60. Tylko jedno pytanie, ile Pobierania Mb/s? (tak jak wspomniałem wcześniej jak najmniejsza satysfakcjonująca liczba)

 

dodam że mieszkam na zad#piu i do najbliższego "większego miasta" mam jakoś 7.1 km a wokół mnie jest z parenaście budynków...

 

jestem kompletnie zielony w temacie internetów więc każdy szczegół skierowałem ku wam.

kappa.

gavron7
komentarz
komentarz

Ping do czego? Gwarantuje Ci że zgodnie z umową od dowolnego ISP ping nie przekroczy 60ms. Nawet prawie na pewno będzie miał wartość max 5ms. Tylko pamiętaj że gwarancja dotyczy urządzenia brzegowego (czyli ostatniego od Ciebie urządzenia isp). Cała reszta pozostaje nieznana. To tak jakbyś wjechał na autostradę płatna i żądał ponieważ płacisz za nią aby po zjechaniu z niej szybciutko dojechać do celu (a jak będzie korek? To co? Nie zapłacisz za autostradę?)

Obraz FullHD to w rzeczywistości 2Mbity więc 5 wystarczy pod warunkiem że tylko Ty korzystasz z internetu. W przypadku jak ktoś równocześnie korzysta może Ci się na chwilę przycinać. U nas minimalny pakiet to 100/30.

Prywatnie powiem że nie w domu mam jakieś 20/20 i do wszystkiego na moją rodzinę i 3 następne wystarcza.


Wysłane z mojego Neffos Y5s przy użyciu Tapatalka

Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!

Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie