x-kom hosting

Wysoki ping w grach

VenomO
utworzono
utworzono

Witam, od kilkunastu dni mam bardzo wysoki ping w sieci vectra zarówno pod kablem jak i wifi. Ping w grach wynosi 80-200 (głównie) Przeczyściłem system CCleanerem, przeskanowałem i nic. Co może być przyczyną ?

Kartę sieciową mam zintegrowaną.

edw.jpg

gavron7
komentarz
komentarz

Ping do czego? Do BGP operatora czy dalej?

VenomO
komentarz
komentarz

A jak to mogę sprawdzić, bo jestem zielony w te sprawy

gavron7
komentarz
komentarz

To skoro jesteś zielony to co nienormalnego jest w tym pingu?

 

No, i ping i test szybkości do czegoś robisz, powiedz do czego?

VenomO
komentarz
komentarz

na od kilku dni mam wysoki ping który skaczę od 60 do 200 (gdzie pare dni temu miałem stałe 40) w grach mimo dobrych wyników w speed teście i nie wiem co jest tech przyczyną.

gavron7
komentarz
komentarz

Naprawdę?

Umiem czytać, zrozumiałem z czym masz problem, ale moje pytanie DO CZEGO ROBISZ TEN SPEEDTEST????

Jeśli wychodzisz poza swoją sieć (ISP, w twoim przypadku VECTRA), to przyczyną może być wszystko na co ani Ty ani Vectra nie ma wpływu. Jeśli test robisz do serwera VECTRY i problem się powtarza (bo jednorazowo może wystąpić bo np. serwer w danej chwili jest przeciążony), to problem u Ciebie lub na łączu.Ale znając życie nie robisz do ISP tylko gdzie popadnie.

 

ps. sorry ale jestem ISP i codziennie mam takie zgłoszenia i mnie to bardzo irytuje, bo ludzie/gracze się głupot naczytają i powtarzają jeden po drugim bzdury. To i jeszcze "odblokowanie portów"... kolejne kwiatki...

VenomO
komentarz
komentarz

rozumiem, więc co w tym przypadku muszę zrobić ?

gavron7
komentarz
komentarz

Wrrr. Możesz w końcu  podać do jakiego serwera robisz test???

 

Poza tym daj wynik polecenia

 

tracert 8.8.8.8

Lub

traceroute 8.8.8.8

 

Nie pamiętam które na Windowsy jest

VenomO
komentarz
komentarz

Przechwytdddywanie.jpg

serwer Vectra Warszawa

vectra.jpg

gavron7
komentarz
komentarz

Widzisz :)