x-kom hosting

Internet cyfrowy Polsat (plus )

kolo129b
utworzono
utworzono

witam mam problem z internetem ,  chodzi bardzo wolno od 0.5 do 2 megabitów dostawca plus internet jest lte 

Siła sygnału jest na maxa 

-69dbm

mój dekoder to DWR-116 

miejscowość ustroń 

co zrobić żeby ten internet chociaż 20 megabitów chodził  z góry dziękuje 

gavron7
komentarz
komentarz

Zmień operatora. 

Nie wiem dlaczego większość ludzi uznaje LTE jako coś co ma jakąkolwiek gwarancję. Żaden operator nie zagwarantuje Ci NIC jeśli chodzi o wifi czy LTE! Dlatego że jest to sygnał radiowy a jak wiadomo z fizyki sygnały takie ulegają załamaniom, odbiciom, interferencji, tłumieniu itp..

To że masz full zasięg (aczkolwiek -69dB uważam że dosyć mocno kijowy ale nie znam się na zasięgach LTE ). Jak widzisz u mnie jest na poziomie -100dB a wyciągam więcej. Czemu? Bo to jest właśnie LTE. Zależy od tego co wyżej napisałem (czyli prawa fizyki) ilości ludzi aktualnie połączonych do danego BTS, dosylu do tego BTS, i jeszcze co najmniej parunastu innych czynników. Z tego właśnie powodu żaden operator (isp) nie da gwarancji na jakakolwiek szybkość czy to po wifi czy na LTE.... (Wiem co mówię jestem ISP).

 

Rransumujac masz lepszy poziom niż ja a gorsze wyniki - możesz mieć bardziej obciążonego BTSa, operator może mieć gorszy dosyl itd itp. nie zrobisz nic oprócz zmiany isp. Na Twoim miejscu rozejrzslbym się za jakimś lokalnym. Jak powiesz na gdzie potrzebujesz neta to odezwę się do ciebie po weekendzie i pewnie coś sensowniejszego ci znajdę. 

Screenshot_2019-12-28-07-58-17.png

Screenshot_2019-12-28-07-54-13.png

  • Dobra wypowiedź 1

Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!

Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie