michalgr utworzono 4 grudnia 2019 utworzono 4 grudnia 2019 Mam problem z wydrukiem dokumentów. Zamiast na drukarkę (Konicaminolta magicolor 4690MF) trafiają do bufora wydruku i dalej nic się już nie dzieje. Czyszczenie i reset bufora nie pomaga, aktualizacja Windowsa nie pomogła (W10). Diagnostyka Windowsa pokazuje komunikat "Nie można zidentyfikować problemu w ramach rozwiązywania problemów". Sterowniki do drukarki są aktualne, drukarka była odinstalowana i zainstalowana ponownie. Podpinałem inną drukarkę do tego komputera - również nie drukuje. Podpinałem drugi komputer (też z W10) do tej drukarki - też nie drukuje. Podpinałem do tej drukarki komputery z W7 - drukuje. Wszystko więc wskazuje na to, że to problem z Widowsem 10. Ten komputer z W10 kiedyś drukował na tej drukarce, choć od czasu do czasu występował problem, ale wówczas pomagał reset bufora. Od jakiegoś czasu nie pomaga... Jak to rozwiązać?
slivero komentarz 4 grudnia 2019 komentarz 4 grudnia 2019 Po podłączeniu kabla USB (bo jak zrozumiałem w taki sposób komunikuję się PC z drukarką u Ciebie) wyłączyłeś instalowanie sterownika przez Windows Update ?
michalgr komentarz 4 grudnia 2019 Autor komentarz 4 grudnia 2019 Nie, nie wyłączałem aktualizacji sterownika przez Windows Update. Nawet nie wiem jak to zrobić:)
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.