x-kom hosting

"zawiasy" do chodzenia

Karnas01
utworzono
utworzono

Witam! Na samym początku pragnę napisać, że kompletnie nie znam się na komputerach, dlatego moje pytanie może być też dziwnie skonstruowane. Co jakiś czas w moim pc odpinało się chłodzenie od procesora. Parę razy, poświęcając trochę czasu udało mi się wpiąć je ponownie, jednak zawiasy się po prostu wyrobiły i z każdym kolejnym spięciem było coraz gorzej. Postanowiłem zatem kupić nowe (zdjęcie załączone). Gdzie mogę taką część znaleźć? Co muszę zakupić, żeby chodzenie mogło być ponownie wpięte do płyty?

Chłodzenie procesora - Spartan pro he924 v2

IMG_20191202_112612.jpg

IMG_20191202_112605.jpg

IMG_20191202_112626.jpg

IMG_20191202_112631.jpg

Karnas01
komentarz
komentarz (edytowane)
20 minut temu, Gawel napisał:

Widać że masz uszkodzony jeden kołek. Musisz szukać czegoś takiego https://allegro.pl/oferta/kolki-coolera-push-pin-lga-775-1155-1156-1150-1151-8702319900

Tylko nie jestem do końca pewien czy będą pasować

Dzięki za odpowiedź! A jest możliwość gdzieś sprawdzić, które kołki będą pasować?

Edit: swoją drogą każdy jest zepsuty, bo na końcu każdego kółka powinien być taki "dziubek" - zgrubienie, żeby się to trzymało ja już wskoczy. A jest to zrównane

Edytowane przez Karnas01
Gawel
komentarz
komentarz

Powiem tak, nie wiem czy jest to w jakiś sposób znormalizowane. Wyciągnij jeden kołek i porównaj zdjęcia z Allegro, może będzie coś podobnego. Ewentualnie jakiś serwis i za dwa piwa :) na pewno coś znajdą

Karnas01
komentarz
komentarz

Z czego widzę są jakieś numery na tym i z takimi samymi numerami są też kołki na allegro

Zatem mam jeszcze tylko jeden problem - nie wiem jak wyciągnąć tą nakładkę białą, która jest wokół kołka

No dobrze, udało mi się w końcu to wyciągnąć. Finalnie tak wygląda ten zestaw.

Czy ktoś jest w stanie znaleźć mi takie same kołki?

IMG_20191202_140123.jpg

IMG_20191202_140119.jpg

Karnas01
komentarz
komentarz

.