x-kom hosting

Strona internetowa HTML i Css

Przejdź do rekomendowanej odpowiedzi Autor: Poftorek ,
Strasznyczlowiek
utworzono
utworzono

Witam. Muszę zrobić prostą stronę internetową, gdzie będzie zaprezentowane działanie dwóch bramek logicznych OR I AND

Ma to być coś w stylu: dwa przyciski, które można kliknąć i poniżej informacja oznajmiająca co się właśnie stało. Kompletnie nie wiem jak się za to zabrać, A muszę to zrobić do 6 grudnia. Ktoś pomoże lub robił już kiedyś taki projekt?

Poftorek
komentarz
komentarz

Zdradź więcej szczegółów jak to ma wyglądać, wystarczy prosty skrypt w JS wstawiający odpowiednią treść w odpowiednie miejsce po kliknięciu odpowiedniego przycisku. 

Strasznyczlowiek
komentarz
komentarz (edytowane)

projekt.png

Ma to być coś w tym stylu co powyżej. Ja kompletnie nie znam się na programowaniu i po prostu nie wiem nawet od czego zacząć, dlatego zgłaszam się tu na tej stronie, żeby ktoś mi z tym pomógł i termin przenieśli mi na 10 grudnia. Próbowałem robić coś sam i nie wychodziło. Dodam, że ma to być w Visual Studio Code.

 

  • Rekomendowana odpowiedź
Poftorek
komentarz
komentarz

Kod nie jest z górnej półki, skoro nie znasz nawet podstaw żeby się za to zabrać, myślę, że dość czytelny i w razie czego sobie edytujesz. 

https://codepen.io/Fyeem/pen/LYEVryP

bramka.zip

  • Dziękuję 1
Strasznyczlowiek
komentarz
komentarz

Dzięki wielkie :D

Mam jeszcze jedno pytanko. Jeśli chciałbym dodać coś w stylu dwóch pasków (prostokątów) po boku strony to w jaki sposób mam to zrobić?Chodzi mi o wizualną oprawę tego wszystkiego. Chciałbym to zrobić o kolorze  rgb (40, 173, 60).

bramka edytowana.rar

Poftorek
komentarz
komentarz (edytowane)

W arkuszu stylów CSS dla elementu body nadaj border-right i border-left? Nie bardzo wiem o co Ci chodzi, pewnie można na wiele sposobów.. :)

 

  1. body {
        margin: 0;
        padding: 0;
    border-right: 20px solid rgb(40, 173, 60);
        border-left: 20px solid rgb(40, 173, 60);
    }