x-kom hosting

Co sądzicie o tym laptopie?

kurak
utworzono
utworzono

Witam!

Kompletnie nie znam się na laptopach a moja siostra planuje sobie kupić laptopa. I stąd mam kilka pytań do Was:\

1. Jakie są teraz standardy w laptopach jeśli chodzi o :

a) taktowanie procesora

b) ilość RAMu

c) pojemność dysku twardego

2. Co to jest za karta Intel X3100? Bo nie słyszałem o takiej

I ogólnie jeszcze rzućcie okiem na te laptopy i powiedzcie co o nich sądzicie :

Laptop 1

Laptop 2

Laptop 3

wiem że są prawie takie same ale jednak róźnią się np wspomnianą wcześniej kartą graficzną, maxymalną pojemnośćia na RAM no i wagą !

Dzięki

Weacky
komentarz
komentarz

karta x3100 to zintegrowana karta graficzna nie nadająca się do gier. Zastosowanie znajduje znakomicie przy pracy biurowej i internecie.

Napisz do jakich zastosowań potrzebujesz laptopa, i jaką kwotę możesz przeznaczyć na niego, a doradzę Ci najlepszy dla Ciebie :)

kurak
komentarz
komentarz

Tylko sprawa wygląda tak że to raczej MUSI być taki jak podałem w tych linkach - i pytanie polega na tym który z nich jest najlepszy :)

Jak siostra wróci to opisze szerzej do czego Ona go potrzebuje ale jak przypuszczam raczej nie do gier - co innego jak ja będe chciał skorzystać :D

Więc jak możecie to napiszcie coś na temat tych laptopów z linków

Dzięki

Weacky
komentarz
komentarz

a dlaczego musi być taki jak w linkach? Pewnie siostrze się z wyglądu podoba;)

ja generalnie nie polecałbym laptopów MSI.

ciaciama
komentarz
komentarz

Tak jak Weacky też MSI nie polecałbym, ale jeśli już to najlepszy będzie ten ostatni ;)

kurak
komentarz
komentarz

No właśnie o wygląd chodzi - po prostu musi być ładny a dlaczego nie polecacie laptopów MSI? Co z nimi jest nie tak?

Weacky
komentarz
komentarz

nie mają dobrej opinii wśród użytkowników, to chyba wystarczający argument ;)

ciaciama
komentarz
komentarz

No co do jakości nie można porównywać tego np. z Toshibą, HP, Dellem, IBM/Lenovo i choćby nawet z ASUSem.

kurak
komentarz