x-kom hosting

ok 6k głównie do grania, trochę edycji

ocwpzw
utworzono
utworzono

Witam, chciałbym zakupić podzespoły do złożenia komputera, który służyć ma głównie do gier i trochę do edycji filmów i muzyki, ale nie profesjonalnie. Od razu zaznaczę, że nie znam się na ty specjalnie choć dawniej składałem sobie komputery ale to było jeszcze w czasach celerona 400, dyskietek 3,5'' i windy 95, kiedy brało się co było, co w ręce wpadło i składało z nadzieją że zadziała, natomiast nie za bardzo wyznaję się w temacie obecnie. Dlatego proszę o sprawdzenie proponowanego przeze mnie zestawu, czy wszystko będzie dobrze ze sobą grało pod względem wydajności i kompatybilności, ewentualnie wskazanie co jest nie tak, co można zrobić lepiej. Poniżej podaję zestaw, który ułożyłem za pomocą konfiguratora

 

Procesor Intel Core i5-9600KF,
Karta graficzna Gigabyte Radeon RX VEGA 56 GAMING OC 8GB
Płyta główna MSI B360 GAMING PLUS
Zasilacz SilentiumPC Supremo FM2 Gold 750W 
Pamięć Patriot Viper 4, DDR4, 16 GB,3200MHz, CL16 
Obudowa SilentiumPC Signum SG1M Pure Black
Dysk SSD Samsung 970 EVO Plus 500GB M.2 PCIe x4 NVMe 
Dysk Seagate Barracuda 2TB 3.5" SATA III 
Chłodzenie CPU SilentiumPC Fortis 3 HE1425 v2 
Monitor LG 27MK400H-B
System operacyjny Microsoft Windows 10 Home PL 32-bit/64-bit USB 

 

jeśli chodzi o peryferia to mysz posiadam, a do klawiatury muszę się przejść do jakiegoś stacjonarnego sklepu i pobróbować. Jestem przyzwyczajony do klawiatury w laptopie, cichej, niskoprofilowej a widok klawiatury mechanicznej jakoś mnie przeraża. Może klawiatura membranowa byłaby lepsza?

 

ocwpzw
komentarz
komentarz (edytowane)

No, co fachowiec to fachowiec. Dziękuję bardzo za porady

Dnia 10.10.2019 o 20:59, UnnamedPlayer napisał:

 

W jakim programie edycja wideo?