x-kom hosting

Komputer 2500-3000

Liza mona
utworzono
utworzono

Hej, potrzebuje pomocy, kompletnie nie znam się na komputerach a chciałabym zakupić „składaka” w cenie 2500-3000zł. Zaznaczę, że komputer będzie przeznaczony przede wszystkim do gier. Czy mogła bym prosić o pomoc gdzie najlepiej szukać takiego komputera (najlepiej Wrocław i okolice)? Czy lepiej samemu kupić podzespoły i dać komuś do złożenia? I najważniejsze jakiej „mocy” sprzęt najlepiej kupić? Proszę o wyrozumiałość ale kompletnie się na tym nie znam a obawiam się, że jak pójdę do sklepu to wcisną mi byle co byle tylko sprzedać. 

Matmazhed
komentarz
komentarz

Najlepiej będzie jeśli sam wybierzesz części i zlecisz stronie, lub miejscowemu sklepowi komputerowemu złożenie go. Podzespoły od 2.5k do 3k masz tutaj na forum w polecanych zestawach, moim zdaniem bardzo dobre konfiguracje. Licz się z tym, że za montaż komputera trzeba zapłacić, jak i za sam system, chyba, że sam sobie z tym jakoś poradzisz.

Liza mona
komentarz
komentarz

Dziękuje :)

UnnamedPlayer
komentarz
komentarz

Masz już jakiś monitor, model?

System musi być w cenie?

 

Z montażem nie ma problemu bo tym się zajmie sklep za przysłowiową złotówkę.

  • 2 tygodnie później...
Matmazhed
komentarz
komentarz

Gotowców nie kupujemy. Cenowo wygląda zbyt pięknie za tą specyfikację, więc coś musi być nie tak. Używane części, niemarkowe komponenty. Później by wyszło co kupiłeś tak na prawdę.

eryk93
komentarz
komentarz

Nie opłaca się, jeśli cena do 3tys, to za te kwotę można dobrać podzespoły na których popracujesz przez długi czas, a składaki... odradzam ;)

slivero
komentarz
komentarz
14 minut temu, Liza mona napisał:

Zdecydowanie słaba opcja, jeśli chodzi o ten zestaw.

 

Sklep X-KOM oferuje za 79 zł złożenie jednostki z wybranych przez Ciebie podzespołów. To bardzo dobra opcja jeśli nie czujesz się na siłach i nie masz odpowiedniej wiedzy w tym temacie. 

 

W kwocie do 3000 zł pod gry wybrałbym na Twoim miejscu:

 

Intel Core i5-9400F