jender utworzono 19 lipca 2019 utworzono 19 lipca 2019 Witam, potrzebuję pomocy w wyborze laserowego urządzenia wielofunkcyjnego do małej kancelarii prawnej. Byłoby super gdyby urządzenie miało druk kolorowy ale nie jest to najważniejsza opcja. Zależy mi przede wszystkim na niskich kosztach wydruku oraz na tym żeby urządzenie miało łączność wifi (zarówno drukowanie jak i skanowanie + drukowanie z telefonu), USB i wbudowany moduł automatycznego drukowania, kopiowania i skanowania dwustronnego. Byłoby świetnie gdyby urządzenie mogło służyć jako faks. Gwarancja czym dłuższa tym lepsza. Cena maks 1500-1600 zł brutto. Znalazłem dwie propozycje, które wpadły mi wstępnie w oko, tj. HP LaserJet Pro M426fdw i Brother MFC-9140CDN. Sądzicie, że one spełnią moje oczekiwania i będą tanie w eksploatacji? Z góry dzięki za odpowiedzi
DrTusz.pl komentarz 19 lipca 2019 komentarz 19 lipca 2019 Cześć, podane przez Ciebie urządzenia są ok, chociaż jeśli chodzi o laserowe urządzenia kolorowe, to zdecydowanie polecam HP. Podany przez Ciebie model jest ok, ale mój faworyt w tej kategorii to: HP COLOR LASERJET PRO M477 FDW Płacisz za urządzenie niewiele więcej, a masz druk w kolorze, skaner, faks, WiFi, duplex i ładnie pracuje na zamiennikach, więc eksploatacja wychodzi całkiem tanio :) Oczywiście w przypadku kolorowych laserów dochodzi wymiana 3 dodatkowych kolorów, ale jeśli nie drukujesz w kolorze dużo, to nawet startowe Ci bardzo długo posłużą. Toner ma tą przewagę, że nie zasycha, więc prawdopodobnie będziesz wymieniał wkłady baaardzo rzadko. Daj znać, czy moja propozycja przypadła Ci do gustu, pozdrawiam DrTusz
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.