Mateuszol utworzono 15 lipca 2019 utworzono 15 lipca 2019 Witam. Od jakiegoś czasu mój laptop Lenovo Z51 zawieszał się, tzn jakby zamrażał się w dowolnym momencie. Jednak to było co jakiś czas, przerwa co kilka dni. Pomogło tylko wyłączenie laptopa przyciskiem. Po włączeniu ponownym działał normalnie Jednak dzisiaj znów to się stało i po ponownym włączeniu zacina się już przy starcie systemu. Naprawa błędów nic nie pokazuje itp. Na szczęście działa tryb awaryjny. Przywracanie systemu sprzed kilku dni nie pomogło. CCleaner także był w akcji
Anawa komentarz 16 lipca 2019 komentarz 16 lipca 2019 8 godzin temu, Mateuszol napisał: po ponownym włączeniu zacina się już przy starcie systemu Za każdym razem tak się dzieje? Po każdym włączeniu?
Mateuszol komentarz 16 lipca 2019 Autor komentarz 16 lipca 2019 tak, wcześniej się tak nie działo. W trybie awaryjnym normalnie się uruchamia zrobiłem screena z CrystalDiskInfo
Anawa komentarz 16 lipca 2019 komentarz 16 lipca 2019 To masz tam dysk hybrydowy (SSHD), tak? Ile % dysku jest zajęte?
Anawa komentarz 16 lipca 2019 komentarz 16 lipca 2019 Tak, ale z tego wychodzi, że dysk ma pojemność +- 500 GB. A gdzie kolejne 500 GB? Masz inną partycję?
Mateuszol komentarz 16 lipca 2019 Autor komentarz 16 lipca 2019 (edytowane) tak, mam jeszcze jedną partycję, trzymam tam potrzebne pliki i dokumenty w razie awarii windowsa czyli dysku C Log z SrtTrail.txt Znaleziono główną przyczynę: --------------------------- Nieokreślone zmiany konfiguracji systemu mogą powodować problem. Akcja naprawy: Wynik: Niepowodzenie. Kod błędu = 0x32 Czas operacji = 1829 ms Akcja naprawy: Przywracanie systemu Wynik: Niepowodzenie. Kod błędu = 0x1f Czas operacji = 1011625 ms Akcja naprawy: Sprawdzanie i naprawianie integralności plików systemowych Wynik: Niepowodzenie. Kod błędu = 0x57 Czas operacji = 3453 ms
Anawa komentarz 16 lipca 2019 komentarz 16 lipca 2019 Najlepiej naprawić system: https://support.microsoft.com/pl-pl/help/929833/use-the-system-file-checker-tool-to-repair-missing-or-corrupted-system
Mateuszol komentarz 16 lipca 2019 Autor komentarz 16 lipca 2019 musiałem przywrócić dysk do stanu początkowego z zachowaniem plików bo było w kółko diagnozowanie błędu, niepowodzenie i tak w kółko. Jednak teraz wszystko działa tak jakby zbyt wolno
Anawa komentarz 17 lipca 2019 komentarz 17 lipca 2019 Ściągnij program CrystalDiskMark, zrób test odczytu / zapisu i zamieść tu wyniki.
Mateuszol komentarz 17 lipca 2019 Autor komentarz 17 lipca 2019 o to chodzi? ----------------------------------------------------------------------- CrystalDiskMark 6.0.2 x64 (C) 2007-2018 hiyohiyo Crystal Dew World : https://crystalmark.info/ ----------------------------------------------------------------------- * MB/s = 1,000,000 bytes/s [SATA/600 = 600,000,000 bytes/s] * KB = 1000 bytes, KiB = 1024 bytes Sequential Read (Q= 32,T= 1) : 0.000 MB/s Sequential Write (Q= 32,T= 1) : 0.000 MB/s Random Read 4KiB (Q= 8,T= 8) : 0.000 MB/s [ 0.0 IOPS] Random Write 4KiB (Q= 8,T= 8) : 0.000 MB/s [ 0.0 IOPS] Random Read 4KiB (Q= 32,T= 1) : 0.000 MB/s [ 0.0 IOPS] Random Write 4KiB (Q= 32,T= 1) : 0.000 MB/s [ 0.0 IOPS] Random Read 4KiB (Q= 1,T= 1) : 0.000 MB/s [ 0.0 IOPS] Random Write 4KiB (Q= 1,T= 1) : 0.000 MB/s [ 0.0 IOPS] Test : 32768 MiB [C: 29.0% (138.0/475.7 GiB)] (x9) <0Fill> [Interval=5 sec] Date : 2019/07/17 9:43:34 OS : Windows 10 [10.0 Build 17134] (x64)
Anawa komentarz 17 lipca 2019 komentarz 17 lipca 2019 Tak, ale wkleiłeś puste dane. Musisz kliknąć na "All", żeby program zaczął działać i poczekać, aż skończy. Możesz wkleić zdjęcie, wtedy będzie czytelniej:
Anawa komentarz 17 lipca 2019 komentarz 17 lipca 2019 Wyniki są niezbyt dobre. To jest laptop Z51-70? Kiedy go kupiłeś?
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.