x-kom hosting

Utraty pakietów

UniqueE
utworzono
utworzono (edytowane)

Witam. Od jakichś 2 tygodni doświadczam bardzo dużych packet lossów które powodują u mnie nerwicę i załamanie nerwowe. Grając w gry i rozmawiając ze znajomymi na ts'ie co chwile ich mi urywa, tak samo w grach teleportuję się do tyłu, na chwile rośnie ping i packet loss do ok 40-70%. Robiłem ping i tracert. Ping pokazał to samo, pingi są kosmiczne a kilka pakietów nie dochodzi wcale. natomiast tracert wywołał u mnie zdziwienie, pierwsze routery wcale nie odpowiadają, robi to dopiero ostatni docelowy router, moi znajomi korzystający z usług tego samego dostawcy nie doświadczają podobnych problemów. Próbowałem sie kontaktować z ISP zarówno mailowo jak i telefonicznie, mówili że postarają się naprawić usterkę, ponoć coś nie tak z nadajnikiem. Wszystko byłoby ok gdyby nie trwało to już 2 tygodnie a ja nie moge obejrzeć filmiku w 360p, tak mi tnie. Chce wiedzieć czy sam moge w jakiś sposób temu zaradzić, bo na mojego ISP nie ma co liczyć. Niżej załączam screeny z cmd pingu i tracert. Korzystam z radiówki (tak wiem, jednakże wcześniej na radiówce nie miałem takich problemów.) a router to tp-link tl-wr543g

Zrzut ekranu (102).png

Zrzut ekranu (104).png

politolog
komentarz
komentarz
5 minut temu, UniqueE napisał:

moi znajomi korzystający z usług tego samego dostawcy nie doświadczają podobnych problemów

Korzystają z tego samego nadajnika co ty?Możesz podłączyć inny komputer, laptop na kablu żeby wykonać dodatkowe testy dla dostawcy internetu?

UniqueE
komentarz
komentarz

Wybacz, chodziło mi o to, że w tracert wszystkie routery im odpowiadają. A to czy używają tego samego nadajnika co ja to nie mam pojęcia ale wątpie bo u nich nie ma wcale packet lossów ani takiego dużego pingu. Niestety nie mam innego urządzenia któro mogłbym podłączyć kablem do routera. Natomiast w telefonach i tabletach filmów też nie da się oglądać bo tnie w najgorszych jakościach

politolog
komentarz
komentarz
21 minut temu, UniqueE napisał:

Niestety nie mam innego urządzenia któro mogłbym podłączyć kablem do routera. Natomiast w telefonach i tabletach filmów też nie da się oglądać bo tnie w najgorszych jakościach

Tutaj jest krótka piłka, testy są dla twojego dostawcy, żeby ruszył się a nie naprawiał 2 tygodnie.

34 minuty temu, UniqueE napisał:

link tl-wr543g

Druga opcja możesz zadzwonić swojego ISP i spytać o zakup innego routera dla siebie (warto skonsultować się z dostawcą, bo pod radiówkę nie podłącza się przypadkowych routerów), ponieważ ten TP-Link jest bardzo stary. Ale to nie gwarantuję poprawy, jeżeli antena/nadajnik providera szwankuje.

Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!

Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego świadczenia usług i wygody użytkowników. Warunki przechowywania i dostępu do plików cookies możesz zmienić w ustawieniach przeglądarki.