UniqueE utworzono 21 czerwca 2019 utworzono 21 czerwca 2019 (edytowane) Witam. Od jakichś 2 tygodni doświadczam bardzo dużych packet lossów które powodują u mnie nerwicę i załamanie nerwowe. Grając w gry i rozmawiając ze znajomymi na ts'ie co chwile ich mi urywa, tak samo w grach teleportuję się do tyłu, na chwile rośnie ping i packet loss do ok 40-70%. Robiłem ping i tracert. Ping pokazał to samo, pingi są kosmiczne a kilka pakietów nie dochodzi wcale. natomiast tracert wywołał u mnie zdziwienie, pierwsze routery wcale nie odpowiadają, robi to dopiero ostatni docelowy router, moi znajomi korzystający z usług tego samego dostawcy nie doświadczają podobnych problemów. Próbowałem sie kontaktować z ISP zarówno mailowo jak i telefonicznie, mówili że postarają się naprawić usterkę, ponoć coś nie tak z nadajnikiem. Wszystko byłoby ok gdyby nie trwało to już 2 tygodnie a ja nie moge obejrzeć filmiku w 360p, tak mi tnie. Chce wiedzieć czy sam moge w jakiś sposób temu zaradzić, bo na mojego ISP nie ma co liczyć. Niżej załączam screeny z cmd pingu i tracert. Korzystam z radiówki (tak wiem, jednakże wcześniej na radiówce nie miałem takich problemów.) a router to tp-link tl-wr543g
politolog komentarz 21 czerwca 2019 komentarz 21 czerwca 2019 5 minut temu, UniqueE napisał: moi znajomi korzystający z usług tego samego dostawcy nie doświadczają podobnych problemów Korzystają z tego samego nadajnika co ty?Możesz podłączyć inny komputer, laptop na kablu żeby wykonać dodatkowe testy dla dostawcy internetu?
UniqueE komentarz 21 czerwca 2019 Autor komentarz 21 czerwca 2019 Wybacz, chodziło mi o to, że w tracert wszystkie routery im odpowiadają. A to czy używają tego samego nadajnika co ja to nie mam pojęcia ale wątpie bo u nich nie ma wcale packet lossów ani takiego dużego pingu. Niestety nie mam innego urządzenia któro mogłbym podłączyć kablem do routera. Natomiast w telefonach i tabletach filmów też nie da się oglądać bo tnie w najgorszych jakościach
politolog komentarz 21 czerwca 2019 komentarz 21 czerwca 2019 21 minut temu, UniqueE napisał: Niestety nie mam innego urządzenia któro mogłbym podłączyć kablem do routera. Natomiast w telefonach i tabletach filmów też nie da się oglądać bo tnie w najgorszych jakościach Tutaj jest krótka piłka, testy są dla twojego dostawcy, żeby ruszył się a nie naprawiał 2 tygodnie. 34 minuty temu, UniqueE napisał: link tl-wr543g Druga opcja możesz zadzwonić swojego ISP i spytać o zakup innego routera dla siebie (warto skonsultować się z dostawcą, bo pod radiówkę nie podłącza się przypadkowych routerów), ponieważ ten TP-Link jest bardzo stary. Ale to nie gwarantuję poprawy, jeżeli antena/nadajnik providera szwankuje.
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.