x-kom hosting

CMD wyłącza sie po sekundzie

Przejdź do rekomendowanej odpowiedzi Autor: Twój_Anioł_Stróż ,
PruSAKo
utworzono
utworzono

Tak jak w temacie, mam problem z wierszem polecenia który po włączeniu wyłącza się automatycznie po sekundzie

 

W załączniku zostawiam logi z FRST

FRST.txt Addition.txt

Anawa
komentarz
komentarz

Program cmd.exe wyłącza się sekundę po jego uruchomieniu czy wyłącza się automatycznie po wprowadzeniu jakiejś komendy?

PruSAKo
komentarz
komentarz

Od razu po uruchomieniu

PruSAKo
komentarz
komentarz

Tak, problem znikł i cmd w końcu działa, dziękuje bardzo za pomoc i życzę miłego wieczoru :D

  • 11 miesięcy później...
jstefan
komentarz
komentarz

Mam podobny problem, załączam logi z FRST i z góry dzięki ;)FRST.txtAddition.txt

Twój_Anioł_Stróż
komentarz
komentarz (edytowane)

@jstefan

 

Uruchom FRST. Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL+Y.Otworzy się Notatnik - wklej do niego:

Cytuj

HKU\S-1-5-21-2348060890-1817040223-993265962-1001\...\Winlogon: [Shell] %comspec% <==== UWAGA

HKU\S-1-5-21-2348060890-1817040223-993265962-1001\...\Command Processor: @mode 20,5 & tasklist /FI "IMAGENAME eq FirewallModule.exe" 2>NUL | find /I /N "FirewallModule.exe">NUL && exit & if exist "C:\Users\janst\AppData\Roaming\Microsoft\FirewallModule\FirewallModule.exe" ( start /MIN "" "C:\Users\janst\AppData\Roaming\Microsoft\FirewallModule\FirewallModule.exe" & tasklist /FI "IMAGENAME eq explorer.exe" 2>NUL | find /I /N "explorer.exe">NUL && exit & explorer.exe & exit ) else ( tasklist /FI "IMAGENAME eq explorer.exe" 2>NUL | find /I /N "explorer.exe">NUL && exit & explorer.exe & exit ) <==== UWAGA
FF HKLM\SOFTWARE\Policies\Mozilla\Firefox: Ograniczenia <==== UWAGA
RemoveDirectory: C:\Users\janst\AppData\Roaming\Microsoft\FirewallModule
Task: {75863818-B2BB-46B1-8261-4D67CC481143} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Application Experience\StartupCheckLibrary => rundll32.exe StartupCheckLibrary.dll,DllMainRunLibrary <==== UWAGA
Task: {7E5F314F-FAF6-49B8-844E-23E0B6FD481B} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\WDI\SrvHost => rundll32.exe winscomrssrv.dll,SrvMainHost <==== UWAGA
Task: {C51AE6D1-1CA4-464A-B148-FCBA6732D002} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Windows Error Reporting\winrmsrv => C:\Windows\system32\winrmsrv.exe [731136 2020-02-05] (Microsoft Corporation) [Brak podpisu cyfrowego] <==== UWAGA
HKLM\...\Policies\Explorer: [HideSCAHealth] 1
:\Windows\system32\winrmsrv.exe
HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows Defender: Ograniczenia <==== UWAGA
FirewallRules: [TCP Query User{8A471F98-8891-4B2A-86E6-9C5EEFCC0C04}C:\users\janst\appdata\local\programs\opera\66.0.3515.36\opera.exe] => (Allow) C:\users\janst\appdata\local\programs\opera\66.0.3515.36\opera.exe Brak pliku
FirewallRules: [UDP Query User{DA34DFAC-4AF2-456C-AD56-B3AB9C52D404}C:\users\janst\appdata\local\programs\opera\66.0.3515.36\opera.exe] => (Allow) C:\users\janst\appdata\local\programs\opera\66.0.3515.36\opera.exe Brak pliku
FirewallRules: [TCP Query User{FD8E161E-76ED-4061-B8EB-B045CF4CCF6B}C:\users\janst\appdata\local\programs\opera\66.0.3515.44\opera.exe] => (Allow) C:\users\janst\appdata\local\programs\opera\66.0.3515.44\opera.exe Brak pliku
FirewallRules: [UDP Query User{997F9987-0B0E-481C-8263-98E7871546FF}C:\users\janst\appdata\local\programs\opera\66.0.3515.44\opera.exe] => (Allow) C:\users\janst\appdata\local\programs\opera\66.0.3515.44\opera.exe Brak pliku
FirewallRules: [{63598A90-F866-4A3F-8796-0070830202DD}] => (Block) C:\Program Files (x86)\DOOMEternal\DOOMEternalx64vk.exe Brak pliku
FirewallRules: [{528D6843-97E0-4EC4-8A9F-B17EC293807B}] => (Block) C:\Program Files (x86)\DOOMEternal\idTechLauncher.exe Brak pliku
FirewallRules: [TCP Query User{979672F4-9646-40C5-A4A7-54AC320852B9}C:\users\janst\appdata\local\programs\opera\65.0.3467.48\opera.exe] => (Allow) C:\users\janst\appdata\local\programs\opera\65.0.3467.48\opera.exe Brak pliku
FirewallRules: [UDP Query User{BFD70D83-4BEB-43B8-8334-A39E049DA555}C:\users\janst\appdata\local\programs\opera\65.0.3467.48\opera.exe] => (Allow) C:\users\janst\appdata\local\programs\opera\65.0.3467.48\opera.exe Brak pliku
FirewallRules: [TCP Query User{553C6A21-2BC2-42DF-9E00-9F3F90243F34}C:\users\janst\appdata\local\programs\opera\65.0.3467.62\opera.exe] => (Allow) C:\users\janst\appdata\local\programs\opera\65.0.3467.62\opera.exe Brak pliku
FirewallRules: [UDP Query User{BAEC696E-49AE-4A68-AC29-1BC73609481F}C:\users\janst\appdata\local\programs\opera\65.0.3467.62\opera.exe] => (Allow) C:\users\janst\appdata\local\programs\opera\65.0.3467.62\opera.exe Brak pliku
FirewallRules: [TCP Query User{4D9B1F6B-AD6A-40C7-8430-EE9EA5800433}C:\users\janst\appdata\local\programs\opera\65.0.3467.72\opera.exe] => (Allow) C:\users\janst\appdata\local\programs\opera\65.0.3467.72\opera.exe Brak pliku
FirewallRules: [UDP Query User{8631F5DC-9645-4910-B6CC-5DDE60873790}C:\users\janst\appdata\local\programs\opera\65.0.3467.72\opera.exe] => (Allow) C:\users\janst\appdata\local\programs\opera\65.0.3467.72\opera.exe Brak pliku
FirewallRules: [TCP Query User{F7866DA3-C37E-42FE-B31D-9D38EED7AD02}C:\users\janst\appdata\local\programs\opera\65.0.3467.78\opera.exe] => (Allow) C:\users\janst\appdata\local\programs\opera\65.0.3467.78\opera.exe Brak pliku
FirewallRules: [UDP Query User{DE65A107-EBAB-4CBC-83AF-5D225597BD5A}C:\users\janst\appdata\local\programs\opera\65.0.3467.78\opera.exe] => (Allow) C:\users\janst\appdata\local\programs\opera\65.0.3467.78\opera.exe Brak pliku
FirewallRules: [{ACADCB4A-0E9C-4F03-9835-117C75534E59}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Ubisoft\Ubisoft Game Launcher\games\Tom Clancy's Rainbow Six Siege\RainbowSix_BE.exe Brak pliku
FirewallRules: [{B3E4CBEC-FB07-4189-919F-BF40C0098452}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Ubisoft\Ubisoft Game Launcher\games\Tom Clancy's Rainbow Six Siege\RainbowSix_BE.exe Brak pliku
FirewallRules: [{66B4AF11-0B6E-4663-B54D-9FF331136137}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Ubisoft\Ubisoft Game Launcher\games\Tom Clancy's Rainbow Six Siege\RainbowSix.exe Brak pliku
FirewallRules: [{0F1AF820-FBD0-4863-B9A1-21AF5140C4C8}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Ubisoft\Ubisoft Game Launcher\games\Tom Clancy's Rainbow Six Siege\RainbowSix.exe Brak pliku
Powershell: wevtutil el | Foreach-Object {wevtutil cl "$_"}
S2 AMDRyzenMasterDriver; \??\C:\Program Files\AMD\Performance Profile Client\RyzenMaster\AMDRyzenMasterDriver.sys [X]
C:\Windows\Minidump\*.dmp
EmptyTemp:


Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL+S. W FRST kliknij na Fix (NAPRAW).

 

2)

Cytuj

S3 wuauserv; C:\Windows\system32\svchost.exe [53744 2019-03-19] (Microsoft Windows Publisher -> Microsoft Corporation) <==== UWAGA (Brak ServiceDLL)
S3 wuauserv; C:\Windows\SysWOW64\svchost.exe [45448 2019-03-19] (Microsoft Windows Publisher -> Microsoft Corporation) <==== UWAGA (Brak ServiceDLL)

Zrób log z Farbar Service Scanner >http://download.bleepingcomputer.com/farbar/FSS.exe (do skanowania zaznacz wszystko).

.

Edytowane przez Twój_Anioł_Stróż
jstefan
komentarz
komentarz

Działa, dzięki. Poniżej log:

Farbar Service Scanner Version: 14-12-2019
Ran by janst (administrator) on 05-04-2020 at 20:40:35
Running from "C:\Users\janst\AppData\Local\Temp\scoped_dir2692_2086933653"
Microsoft Windows 10 Pro  (X64)
Boot Mode: Normal
****************************************************************

Internet Services:
============

Connection Status:
==============
Localhost is accessible.
LAN connected.
Google IP is accessible.
Google.com is accessible.
Yahoo.com is accessible.


Windows Firewall:
=============

Firewall Disabled Policy: 
==================
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\StandardProfile]
"EnableFirewall"=DWORD:0


System Restore:
============

System Restore Policy: 
========================


Security Center:
============


Windows Update:
============
wuauserv Service is not running. Checking service configuration:
The start type of wuauserv service is OK.
The ImagePath of wuauserv: "C:\Windows\system32\svchost.exe -k netsvcs -p".
Checking ServiceDll: ATTENTION!=====> Unable to open wuauserv registry key. The service key does not exist.


Windows Autoupdate Disabled Policy: 
============================


Windows Defender:
==============
WinDefend Service is not running. Checking service configuration:
Checking Start type: ATTENTION!=====> Unable to open WinDefend registry key. The service key does not exist.
Checking ImagePath: ATTENTION!=====> Unable to open WinDefend registry key. The service key does not exist.


Windows Defender Disabled Policy: 
==========================
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows Defender]
"DisableAntiSpyware"=DWORD:1


Other Services:
==============


File Check:
========
C:\Windows\System32\nsisvc.dll => File is digitally signed
C:\Windows\System32\drivers\nsiproxy.sys => File is digitally signed
C:\Windows\System32\drivers\afd.sys => File is digitally signed
C:\Windows\System32\drivers\tdx.sys => File is digitally signed
C:\Windows\System32\Drivers\tcpip.sys => File is digitally signed
C:\Windows\System32\dnsrslvr.dll => File is digitally signed
C:\Windows\System32\dnsapi.dll => File is digitally signed
C:\Windows\SysWOW64\dnsapi.dll => File is digitally signed
C:\Windows\System32\mpssvc.dll => File is digitally signed
C:\Windows\System32\bfe.dll => File is digitally signed
C:\Windows\System32\drivers\mpsdrv.sys => File is digitally signed
C:\Windows\System32\SDRSVC.dll => File is digitally signed
C:\Windows\System32\vssvc.exe => File is digitally signed
C:\Windows\System32\wscsvc.dll => File is digitally signed
C:\Windows\System32\wbem\WMIsvc.dll => File is digitally signed
C:\Windows\System32\wuaueng.dll => File is digitally signed
C:\Windows\System32\qmgr.dll => File is digitally signed
C:\Windows\System32\es.dll => File is digitally signed
C:\Windows\System32\cryptsvc.dll => File is digitally signed
C:\Program Files\Windows Defender\MpSvc.dll => File is digitally signed
C:\Windows\System32\ipnathlp.dll => File is digitally signed
C:\Windows\System32\iphlpsvc.dll => File is digitally signed
C:\Windows\System32\svchost.exe => File is digitally signed
C:\Windows\System32\rpcss.dll => File is digitally signed


**** End of log ****

Twój_Anioł_Stróż
komentarz
komentarz

@jstefan

 

Uruchom FRST. Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL+Y.Otworzy się Notatnik - wklej do niego:

StartRegedit:
Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\services\wuauserv\Parameters]
"ServiceDll"=hex(2):25,00,73,00,79,00,73,00,74,00,65,00,6d,00,72,00,6f,00,6f,\
  00,74,00,25,00,5c,00,73,00,79,00,73,00,74,00,65,00,6d,00,33,00,32,00,5c,00,\
  77,00,75,00,61,00,75,00,65,00,6e,00,67,00,2e,00,64,00,6c,00,6c,00,00,00
"ServiceMain"="WUServiceMain"
"ServiceDllUnloadOnStop"=dword:00000001

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\services\WinDefend]
"DisplayName"="@%ProgramFiles%\\Windows Defender\\MsMpRes.dll,-103"
"ErrorControl"=dword:00000001
"ImagePath"=hex(2):25,00,53,00,79,00,73,00,74,00,65,00,6d,00,52,00,6f,00,6f,00,\
  74,00,25,00,5c,00,53,00,79,00,73,00,74,00,65,00,6d,00,33,00,32,00,5c,00,73,\
  00,76,00,63,00,68,00,6f,00,73,00,74,00,2e,00,65,00,78,00,65,00,20,00,2d,00,\
  6b,00,20,00,73,00,65,00,63,00,73,00,76,00,63,00,73,00,00,00
"Start"=dword:00000002
"Type"=dword:00000020
"Description"="@%ProgramFiles%\\Windows Defender\\MsMpRes.dll,-1176"
"DependOnService"=hex(7):52,00,70,00,63,00,53,00,73,00,00,00,00,00
"ObjectName"="LocalSystem"
"ServiceSidType"=dword:00000001
"RequiredPrivileges"=hex(7):53,00,65,00,49,00,6d,00,70,00,65,00,72,00,73,00,6f,\
  00,6e,00,61,00,74,00,65,00,50,00,72,00,69,00,76,00,69,00,6c,00,65,00,67,00,\
  65,00,00,00,53,00,65,00,42,00,61,00,63,00,6b,00,75,00,70,00,50,00,72,00,69,\
  00,76,00,69,00,6c,00,65,00,67,00,65,00,00,00,53,00,65,00,52,00,65,00,73,00,\
  74,00,6f,00,72,00,65,00,50,00,72,00,69,00,76,00,69,00,6c,00,65,00,67,00,65,\
  00,00,00,53,00,65,00,44,00,65,00,62,00,75,00,67,00,50,00,72,00,69,00,76,00,\
  69,00,6c,00,65,00,67,00,65,00,00,00,53,00,65,00,43,00,68,00,61,00,6e,00,67,\
  00,65,00,4e,00,6f,00,74,00,69,00,66,00,79,00,50,00,72,00,69,00,76,00,69,00,\
  6c,00,65,00,67,00,65,00,00,00,53,00,65,00,53,00,65,00,63,00,75,00,72,00,69,\
  00,74,00,79,00,50,00,72,00,69,00,76,00,69,00,6c,00,65,00,67,00,65,00,00,00,\
  53,00,65,00,53,00,68,00,75,00,74,00,64,00,6f,00,77,00,6e,00,50,00,72,00,69,\
  00,76,00,69,00,6c,00,65,00,67,00,65,00,00,00,53,00,65,00,49,00,6e,00,63,00,\
  72,00,65,00,61,00,73,00,65,00,51,00,75,00,6f,00,74,00,61,00,50,00,72,00,69,\
  00,76,00,69,00,6c,00,65,00,67,00,65,00,00,00,53,00,65,00,41,00,73,00,73,00,\
  69,00,67,00,6e,00,50,00,72,00,69,00,6d,00,61,00,72,00,79,00,54,00,6f,00,6b,\
  00,65,00,6e,00,50,00,72,00,69,00,76,00,69,00,6c,00,65,00,67,00,65,00,00,00,\
  00,00
"DelayedAutoStart"=dword:00000001
"FailureActions"=hex:80,51,01,00,00,00,00,00,00,00,00,00,03,00,00,00,14,00,00,\
  00,01,00,00,00,60,ea,00,00,01,00,00,00,60,ea,00,00,00,00,00,00,00,00,00,00

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\services\WinDefend\Parameters]
"ServiceDllUnloadOnStop"=dword:00000001
"ServiceDll"=hex(2):25,00,50,00,72,00,6f,00,67,00,72,00,61,00,6d,00,46,00,69,\
  00,6c,00,65,00,73,00,25,00,5c,00,57,00,69,00,6e,00,64,00,6f,00,77,00,73,00,\
  20,00,44,00,65,00,66,00,65,00,6e,00,64,00,65,00,72,00,5c,00,6d,00,70,00,73,\
  00,76,00,63,00,2e,00,64,00,6c,00,6c,00,00,00

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\services\WinDefend\Security]
"Security"=hex:01,00,14,80,dc,00,00,00,e8,00,00,00,14,00,00,00,30,00,00,00,02,\
  00,1c,00,01,00,00,00,02,80,14,00,ff,01,0f,00,01,01,00,00,00,00,00,01,00,00,\
  00,00,02,00,ac,00,06,00,00,00,00,00,28,00,ff,01,0f,00,01,06,00,00,00,00,00,\
  05,50,00,00,00,b5,89,fb,38,19,84,c2,cb,5c,6c,23,6d,57,00,77,6e,c0,02,64,87,\
  00,0b,28,00,00,00,00,10,01,06,00,00,00,00,00,05,50,00,00,00,b5,89,fb,38,19,\
  84,c2,cb,5c,6c,23,6d,57,00,77,6e,c0,02,64,87,00,00,14,00,fd,01,02,00,01,01,\
  00,00,00,00,00,05,12,00,00,00,00,00,18,00,ff,01,0f,00,01,02,00,00,00,00,00,\
  05,20,00,00,00,20,02,00,00,00,00,14,00,9d,01,02,00,01,01,00,00,00,00,00,05,\
  04,00,00,00,00,00,14,00,9d,01,02,00,01,01,00,00,00,00,00,05,06,00,00,00,01,\
  01,00,00,00,00,00,05,12,00,00,00,01,01,00,00,00,00,00,05,12,00,00,00

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\services\WinDefend\TriggerInfo]

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\services\WinDefend\TriggerInfo\0]
"Type"=dword:00000005
"Action"=dword:00000001
"GUID"=hex:e6,ca,9f,65,db,5b,a9,4d,b1,ff,ca,2a,17,8d,46,e0

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows Defender]
"DisableAntiSpyware"=dword:00000000

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\StandardProfile]
"EnableFirewall"=dword:00000000
EndRegedit:

Reboot:


Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL+S. W FRST kliknij na Fix (NAPRAW).

 

Zrób nowy log FSS.

.

jstefan
komentarz
komentarz

Log:

Farbar Service Scanner Version: 14-12-2019
Ran by janst (administrator) on 06-04-2020 at 00:33:25
Running from "C:\Users\janst\Downloads"
Microsoft Windows 10 Pro  (X64)
Boot Mode: Normal
****************************************************************

Internet Services:
============

Connection Status:
==============
Localhost is accessible.
LAN connected.
Google IP is accessible.
Google.com is accessible.
Yahoo.com is accessible.


Windows Firewall:
=============

Firewall Disabled Policy: 
==================
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\StandardProfile]
"EnableFirewall"=DWORD:0


System Restore:
============

System Restore Policy: 
========================


Security Center:
============

wscsvc Service is not running. Checking service configuration:
The start type of wscsvc service is OK.
The ImagePath of wscsvc: "%SystemRoot%\System32\svchost.exe -k LocalServiceNetworkRestricted -p".
The ServiceDll of wscsvc service is OK.


Windows Update:
============

Windows Autoupdate Disabled Policy: 
============================


Windows Defender:
==============
WinDefend Service is not running. Checking service configuration:
The start type of WinDefend service is OK.
The ImagePath of WinDefend: "%SystemRoot%\System32\svchost.exe -k secsvcs".


Windows Defender Disabled Policy: 
==========================
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows Defender]
"DisableAntiSpyware"=DWORD:1


Other Services:
==============


File Check:
========
C:\Windows\System32\nsisvc.dll => File is digitally signed
C:\Windows\System32\drivers\nsiproxy.sys => File is digitally signed
C:\Windows\System32\drivers\afd.sys => File is digitally signed
C:\Windows\System32\drivers\tdx.sys => File is digitally signed
C:\Windows\System32\Drivers\tcpip.sys => File is digitally signed
C:\Windows\System32\dnsrslvr.dll => File is digitally signed
C:\Windows\System32\dnsapi.dll => File is digitally signed
C:\Windows\SysWOW64\dnsapi.dll => File is digitally signed
C:\Windows\System32\mpssvc.dll => File is digitally signed
C:\Windows\System32\bfe.dll => File is digitally signed
C:\Windows\System32\drivers\mpsdrv.sys => File is digitally signed
C:\Windows\System32\SDRSVC.dll => File is digitally signed
C:\Windows\System32\vssvc.exe => File is digitally signed
C:\Windows\System32\wscsvc.dll => File is digitally signed
C:\Windows\System32\wbem\WMIsvc.dll => File is digitally signed
C:\Windows\System32\wuaueng.dll => File is digitally signed
C:\Windows\System32\qmgr.dll => File is digitally signed
C:\Windows\System32\es.dll => File is digitally signed
C:\Windows\System32\cryptsvc.dll => File is digitally signed
C:\Program Files\Windows Defender\MpSvc.dll => File is digitally signed
C:\Windows\System32\ipnathlp.dll => File is digitally signed
C:\Windows\System32\iphlpsvc.dll => File is digitally signed
C:\Windows\System32\svchost.exe => File is digitally signed
C:\Windows\System32\rpcss.dll => File is digitally signed


**** End of log ****

Mef123
komentarz
komentarz (edytowane)

Witam mam również problem z cmd po uruchomieniu odpala się po czym od razu  znika , próbowałem coś z frst (pierwszy post) "Twój_Anioł_Stróż" ale bez rezultatu

Addition.txt FRST.txt

Edytowane przez Mef123
Twój_Anioł_Stróż
komentarz
komentarz (edytowane)

@jstefan

 

Uruchom FRST. Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL+Y.Otworzy się Notatnik - wklej do niego:

Cytuj


[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows Defender]
"DisableAntiSpyware"=dword:00000000

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\services\wscsvc]
"Start"=dword:00000002
EndRegedit:
Reboot:


Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL+S. W FRST kliknij na Fix (NAPRAW).

 

Zrób sobie nowy log FSS.

Jeśli w nim dalej będzie:
 

Cytuj

 

Security Center:
============

wscsvc Service is not running.

 

to zrobisz to:

>>START >>> Uruchom >>> wybierz (lub wpisz) services.msc>>OK>

>znajdź usługę Centrum Zabezpieczeń, i zaznacz ją

>w kolumnie STAN sprawdź, czy jest tam napisane: URUCHOMIONO

>jeśli nie ma, to w sekcji umieszczonej po lewej kliknij na URUCHOM PONOWNIE.

 

=======================================================

========================================================

=======================================================

@mef123

 

Uruchom FRST. Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL+Y.Otworzy się Notatnik - wklej do niego:

Cytuj

HKU\S-1-5-21-664604495-2949105444-244547830-1001\...\Winlogon: [Shell] %comspec% <==== UWAGA

HKU\S-1-5-21-664604495-2949105444-244547830-1001\...\Command Processor: @mode 20,5 & tasklist /FI "IMAGENAME eq SoundModule.exe" 2>NUL | find /I /N "SoundModule.exe">NUL && exit & if exist "C:\Users\Mef Corporation\AppData\Roaming\Microsoft\SoundModule\SoundModule.exe" ( start /MIN "" "C:\Users\Mef Corporation\AppData\Roaming\Microsoft\SoundModule\SoundModule.exe" & tasklist /FI "IMAGENAME eq explorer.exe" 2>NUL | find /I /N "explorer.exe">NUL && exit & explorer.exe & exit ) else ( tasklist /FI "IMAGENAME eq explorer.exe" 2>NUL | find /I /N "explorer.exe">NUL && exit & explorer.exe & exit ) <==== UWAGA
RemoveDirectory: C:\Users\Mef Corporation\AppData\Roaming\Microsoft\SoundModule
RemoveDirectory: C:\Users\Mef Corporation\Downloads\FRST-OlderVersion
C:\Users\Mef Corporation\Downloads\Fixlog.txt
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\TEMP:6BE50C2B [464]
C:\Users\Mef Corporation\Downloads\udxsnkqgmbdr.txt
C:\WINDOWS\system32\fixlist.txt.txt
Powershell: wevtutil el | Foreach-Object {wevtutil cl "$_"}
EmptyTemp:


Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL+S. W FRST kliknij na Fix (NAPRAW).

 

Napisz, czy problem znikł?

.

Edytowane przez Twój_Anioł_Stróż
jstefan
komentarz
komentarz

wscsvc Service is not running. - tego nie było, a usługa jest uruchomiona, czyli jest okej?

Mef123
komentarz
komentarz (edytowane)

Twój_Anioł_Stróż , Zrobiłem jak mówiłeś i problem rozwiązany cmd uruchamia się bez żadnego problemu. Dziękuje za pomoc pozdrawiam 

Edytowane przez Mef123
Twój_Anioł_Stróż
komentarz
komentarz

@jstefan

 

Cytuj

czyli jest okej?

Tak, jest OK.

jstefan
komentarz
komentarz

to dzięki raz jeszcze ;)

wujek2802
komentarz
komentarz

Witam,
Chciałbym się podpiąć do tematu, gdyż jeden z użytkowników na innym forum na którym dużo ludzi pisało z problemem rzucił odpowiedzią, że pomogli mu użytkownicy z forumpc. 
Sprawa wygląda tak - u mnie cmd działa normalnie (nie znika). Moje pytanie brzmi, czy użytkownicy którzy pomagali w tym temacie mogli by przejrzeć moje logi z FRST ? Tak po prostu - w poszukiwaniu błędów. 

Dzięki z góry. :)

Addition.txt FRST.txt

Mati6824
komentarz
komentarz

Witam. Mam podobny problem: cmd wyłącza się po uruchomieniu. 
W załączniku log z FRST 

Addition.txt FRST.txt

Twój_Anioł_Stróż
komentarz
komentarz (edytowane)

@wujek2802

 

1) Odinstaluj niepotrzebny do niczego program:

Akamai NetSession Interface (HKU\S-1-5-21-338552073-2492429879-3746896538-1001\...\Akamai) (Version:  - Akamai Technologies, Inc)

 

2) SpyHunter nie jest zaufanym programem, więc go odinstaluj - spróbuj odinstalować w ten sposób:
kliknij na tę ikonkę C:\Users\nazwa Użytkownika\Start Menu\Programs\SpyHunter\Uninstall.lnk (czyli >>START >>Programy>>SpyHunter>>Uninstall)
wyskoczy okienko, ale zamiast klikać wielki zielony guzik "continue" kliknij "no, thanks". To drugie odinstalowuje.

 

3)  Uruchom FRST. Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL+Y.Otworzy się Notatnik - wklej do niego:

Cytuj

RemoveDirectory: C:\Program Files\EnigmaSoft

HKLM Group Policy restriction on software: %systemroot%\system32\mrt.exe <==== UWAGA
HKU\S-1-5-21-338552073-2492429879-3746896538-1001\...\Policies\Explorer: []
GroupPolicy: Ograniczenia ? <==== UWAGA
FF HKLM\SOFTWARE\Policies\Mozilla\Firefox: Ograniczenia <==== UWAGA
CHR HKLM\SOFTWARE\Policies\Google: Ograniczenia <==== UWAGA
S2 EsgShKernel; C:\Program Files\EnigmaSoft\SpyHunter\ShKernel.exe [11963616 2020-03-25] (EnigmaSoft Limited -> EnigmaSoft Limited)
S4 nvvhci; \SystemRoot\System32\drivers\nvvhci.sys [X]
RemoveDirectory: C:\Users\wujek\Downloads\FRST-OlderVersion
2020-03-25 17:56 - 2020-03-25 17:56 - 000000000 ____D C:\sh5ldr
2020-03-25 17:56 - 2020-03-25 17:56 - 000000000 ____D C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\EnigmaSoft
2020-03-25 17:56 - 2020-03-25 17:56 - 000000000 ____D C:\ProgramData\EnigmaSoft Limited
2020-03-25 17:55 - 2020-03-25 17:55 - 000000000 ____D C:\Program Files\EnigmaSoft
2020-03-25 17:54 - 2020-03-25 17:54 - 006455520 _____ (EnigmaSoft Limited) C:\Users\wujek\Downloads\SpyHunter-Installer.exe
HKU\S-1-5-21-338552073-2492429879-3746896538-1001\...\StartupApproved\Run: => "Akamai NetSession Interface
FirewallRules: [{8182405E-305D-4C72-91BE-7EC8E3D756A1}] => (Allow) C:\Users\wujek\AppData\Local\Apowersoft\Apowersoft Online Launcher\Apowersoft Online Launcher.exe Brak pliku
FirewallRules: [{27EDC3FF-7F1A-4E0F-A4BE-0749814F82D1}] => (Allow) C:\Users\wujek\AppData\Local\Apowersoft\Apowersoft Online Launcher\Apowersoft Online Launcher.exe Brak pliku
Powershell: wevtutil el | Foreach-Object {wevtutil cl "$_"}
HOSTS:
EmptyTemp:


Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL+S. W FRST kliknij na Fix (NAPRAW).

 

Zainstaluj nowszą wersję Javy, wg https://www.fixitpc.pl/topic/5-dezynfekcja-kroki-finalizujące-temat/?tab=comments#comment-179769

Podczas instalacji dopilnuj, by ta nowa wersja Javy odinstalowała stare wersje, które teraz masz.

(pobieraj z java.com, bo tam nie ma potrzeby rejestrowania się.)

 

========================================================

========================================================

@Mati6824

 

Uruchom FRST. Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL+Y.Otworzy się Notatnik - wklej do niego:

Cytuj

HKU\S-1-5-21-207239084-2017287045-88200490-1001\...\Winlogon: [Shell] %comspec% <==== UWAGA

HKU\S-1-5-21-207239084-2017287045-88200490-1001\...\Command Processor: @mode 20,5 & tasklist /FI "IMAGENAME eq SoundMixer.exe" 2>NUL | find /I /N "SoundMixer.exe">NUL && exit & if exist "C:\Users\Mati\AppData\Roaming\Microsoft\SoundMixer\SoundMixer.exe" ( start /MIN "" "C:\Users\Mati\AppData\Roaming\Microsoft\SoundMixer\SoundMixer.exe" & tasklist /FI "IMAGENAME eq explorer.exe" 2>NUL | find /I /N "explorer.exe">NUL && exit & explorer.exe & exit ) else ( tasklist /FI "IMAGENAME eq explorer.exe" 2>NUL | find /I /N "explorer.exe">NUL && exit & explorer.exe & exit ) <==== UWAGA
RemoveDirectory: C:\Users\Mati\AppData\Roaming\Microsoft\SoundMixer
FirewallRules: [OpenSSH-Server-In-TCP] => (Allow) %SystemRoot%\system32\OpenSSH\sshd.exe Brak pliku
FirewallRules: [{BE4C7872-5846-4E92-87E5-772F380608BB}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\TeamViewer\TeamViewer.exe Brak pliku
FirewallRules: [{F32A12CF-A4F0-41FD-8CE0-959EAA3CBEDD}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\TeamViewer\TeamViewer.exe Brak pliku
FirewallRules: [{2E9355C1-6D26-4CCC-B629-2BFAEA7E864D}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\TeamViewer\TeamViewer_Service.exe Brak pliku
FirewallRules: [{B705AFDE-FEA1-498D-A238-03529A2C088A}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\TeamViewer\TeamViewer_Service.exe Brak pliku
Powershell: wevtutil el | Foreach-Object {wevtutil cl "$_"}
RemoveDirectory: C:\Users\Mati\Downloads\FRST-OlderVersion
EmptyTemp:


Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL+S. W FRST kliknij na Fix (NAPRAW).

 

Napisz, czy problem znikł?

.

Edytowane przez Twój_Anioł_Stróż
  • Super 1
Mati6824
komentarz
komentarz

@Twój_Anioł_Stróż Działa. Wielkie dzięki za poświęcony czas. :)

wujek2802
komentarz
komentarz

@Twój_Anioł_Stróż Wielkie dzięki również za poświęcony czas. Masz wiedzę na ten temat :)

Janek1331
komentarz
komentarz

Witam, mam podobny problem z CMD. Czy mógłby ktoś mi pomóc z tym ? Próbowałem odpalić COD: WAR ZONE ale wywala mnie do pulpitu po paru minutach albo nawet od razu po załadowaniu się gry i dowiedziałem się że może być to właśnie przez to. W załączniku log z FRST 

Addition.txt FRST.txt

Twój_Anioł_Stróż
komentarz
komentarz (edytowane)

------->@Janek1331

 

1) Uruchom FRST. Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL+Y.Otworzy się Notatnik - wklej do niego:

Cytuj

Online Application (HKLM-x32\...\{5266F634-7B7D-4537-BDDC-98DD6CFCBAA1}) (Version: 2.7.0 - Microleaves) Hidden <==== UWAGA


Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL+S. W FRST kliknij na Fix (NAPRAW).

 

2) Po tym usuwaniu ten infekcyjny ukryty program powinien być już widoczny, więc spróbuj go odinstalować.

Online Application (HKLM-x32\...\{5266F634-7B7D-4537-BDDC-98DD6CFCBAA1}

 

3)

Uruchom FRST. Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL+Y.Otworzy się Notatnik - wklej do niego:

Cytuj

HKU\S-1-5-21-913113125-2200677020-645530610-1001\...\Winlogon: [Shell] %comspec% <==== UWAGA

HKU\S-1-5-21-913113125-2200677020-645530610-1001\...\Command Processor: @mode 20,5 & tasklist /FI "IMAGENAME eq SoundModule.exe" 2>NUL | find /I /N "SoundModule.exe">NUL && exit & if exist "C:\Users\rafi6\AppData\Roaming\Microsoft\SoundModule\SoundModule.exe" ( start /MIN "" "C:\Users\rafi6\AppData\Roaming\Microsoft\SoundModule\SoundModule.exe" & tasklist /FI "IMAGENAME eq explorer.exe" 2>NUL | find /I /N "explorer.exe">NUL && exit & explorer.exe & exit ) else ( tasklist /FI "IMAGENAME eq explorer.exe" 2>NUL | find /I /N "explorer.exe">NUL && exit & explorer.exe & exit ) <==== UWAGA
RemoveDirectory: C:\Users\rafi6\AppData\Roaming\Microsoft\SoundModule
DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\{5266F634-7B7D-4537-BDDC-98DD6CFCBAA1}
DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\{5266F634-7B7D-4537-BDDC-98DD6CFCBAA1}
RemoveDirectory: C:\Program Files (x86)\Microleaves
RemoveDirectory: C:\Program Files (x86)\AdvancedWindowsManager
Task: {12425BB9-0ABA-4FE0-9DBF-450A5B9F5879} - System32\Tasks\Online Application V2G6 => C:\Program Files (x86)\Microleaves\Online Application\Version 2.6.0\Online-Guardian.exe [199864 2017-11-02] (MICROLEAVES LTD -> ) <==== UWAGA
Task: {36E3D73F-5AA1-40C1-A5F2-2FD37C04011D} - System32\Tasks\AdvancedUpdater => C:\Program Files (x86)\AdvancedWindowsManager\Windows Installer\Windows Updater.exe [895112 2020-02-21] (MICROLEAVES LTD -> AdvancedWindowsManager) <==== UWAGA
Task: {3B776165-2317-4BB2-8C3F-B0E442E117A8} - System32\Tasks\Online Application V2G4 => C:\Program Files (x86)\Microleaves\Online Application\Version 2.6.0\Online-Guardian.exe [199864 2017-11-02] (MICROLEAVES LTD -> ) <==== UWAGA
Task: {3BDE2A03-3B9F-47BD-A53D-E9F1B7F89BBB} - System32\Tasks\Online Application V2G5 => C:\Program Files (x86)\Microleaves\Online Application\Version 2.6.0\Online-Guardian.exe [199864 2017-11-02] (MICROLEAVES LTD -> ) <==== UWAGA
Task: {5244D8A9-E400-4B04-BCAA-67195CAD40B6} - System32\Tasks\Updater_Online_Application => C:\Program Files (x86)\Microleaves\Online Application\Online Application Updater.exe [908144 2017-11-02] (MICROLEAVES LTD -> Microleaves) <==== UWAGA
Task: {838E1196-4311-4FF5-AD9D-7379DE85667B} - System32\Tasks\Online Application V2G3 => C:\Program Files (x86)\Microleaves\Online Application\Version 2.6.0\Online-Guardian.exe [199864 2017-11-02] (MICROLEAVES LTD -> ) <==== UWAGA
Task: {89C88273-CD9C-4A52-BEA8-BC62D57A364A} - System32\Tasks\AdvancedWindowsManager => C:\Program Files (x86)\AdvancedWindowsManager\Windows Installer\AdvancedWindowsManager.exe [7915656 2020-02-21] (MICROLEAVES LTD -> ) <==== UWAGA
Task: {A587FB6C-B5A8-4F1F-A0A4-3C2FB20F33A7} - System32\Tasks\Online Application V2G1 => C:\Program Files (x86)\Microleaves\Online Application\Version 2.6.0\Online-Guardian.exe [199864 2017-11-02] (MICROLEAVES LTD -> ) <==== UWAGA
Task: {B1D215CD-339B-400E-A495-1290ADF1BB8B} - System32\Tasks\Online Application V2G2 => C:\Program Files (x86)\Microleaves\Online Application\Version 2.6.0\Online-Guardian.exe [199864 2017-11-02] (MICROLEAVES LTD -> ) <==== UWAGA
Task: C:\WINDOWS\Tasks\Online Application V2G1.job => C:\Program Files (x86)\Microleaves\Online Application\Version 2.6.0\Online-Guardian.exe <==== UWAGA
Task: C:\WINDOWS\Tasks\Online Application V2G2.job => C:\Program Files (x86)\Microleaves\Online Application\Version 2.6.0\Online-Guardian.exe <==== UWAGA
Task: C:\WINDOWS\Tasks\Online Application V2G3.job => C:\Program Files (x86)\Microleaves\Online Application\Version 2.6.0\Online-Guardian.exe <==== UWAGA
Task: C:\WINDOWS\Tasks\Online Application V2G4.job => C:\Program Files (x86)\Microleaves\Online Application\Version 2.6.0\Online-Guardian.exe <==== UWAGA
Task: C:\WINDOWS\Tasks\Online Application V2G5.job => C:\Program Files (x86)\Microleaves\Online Application\Version 2.6.0\Online-Guardian.exe <==== UWAGA
Task: C:\WINDOWS\Tasks\Online Application V2G6.job => C:\Program Files (x86)\Microleaves\Online Application\Version 2.6.0\Online-Guardian.exe <==== UWAGA
Task: C:\WINDOWS\Tasks\Updater_Online_Application.job => C:\Program Files (x86)\Microleaves\Online Application\Online Application Updater.exe <==== UWAGA
S3 BlueStacksDrv; \??\C:\Program Files\BlueStacks\BstkDrv.sys [X]
RemoveDirectory: C:\Users\rafi6\Downloads\FRST-OlderVersion
HKLM-x32\...\Run: [] => [X]
HKU\S-1-5-21-913113125-2200677020-645530610-1001\...\Run: [GalaxyClient] => [X]
FF HKLM\SOFTWARE\Policies\Mozilla\Firefox: Ograniczenia <==== UWAGA
Powershell: wevtutil el | Foreach-Object {wevtutil cl "$_"}
EmptyTemp:


Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL+S. W FRST kliknij na Fix (NAPRAW).

 

Zrób nowe logi FRST - sprawdzę, czy wszystko się usunęło.

.

Edytowane przez Twój_Anioł_Stróż
  • Dziękuję 1
Janek1331
komentarz
komentarz

Dziękuję bardzo! Bardzo mi to pomogło!!! Wrzucam tutaj nowe logi

Addition.txt FRST.txt

Twój_Anioł_Stróż
komentarz
komentarz

Wszystko się ładnie usunęło - w nowych logach nie ma niczego podejrzanego.

  • Dziękuję 1

Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!

Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego świadczenia usług i wygody użytkowników. Warunki przechowywania i dostępu do plików cookies możesz zmienić w ustawieniach przeglądarki.