x-kom hosting

Komputer nie wykrywa drukarki Epson

Aguchh
utworzono
utworzono

Hej!

Mój komputer (win7 64bit) nie wykrywa drukarki (epson stylus dx4400). Kiedy pierwszy raz podłączyłam drukarkę wszystko chodziło dobrze. Później musiałam odłączyć drukarkę od prądu i po podłączeniu na drugi dzień już nie działała. Próbowałam reinstalować sterowniki - nic to nie dało. Komputer po prostu nie widzi drukarki. 

Sprawdzałam także na innym komputerze - bez skutku.

Co może być nie tak? Proszę o pomoc.

Z góry dziękuję.

koomputery_pl
komentarz
komentarz

Jest kilka opcji:

1. Drukarka się uszkodziła (niepokojące jest to, że na innym komputerze sytuacja wygląda podobnie, co może potwierdzać tę hipotezę).

2. Konflikt sterowników. Pisałeś co prawda, że robiłeś ich reinstalkę, jednak pytanie, czy była to zwykła reinstalacja oprogramowania wraz ze sterownikami, czy może usuwanie sterowników z poziomu Menedżera urządzeń?

3. Niezgodność systemu Windows 7 ze sterownikami. Czasem bywa, że sterowniki niby dopasowane do systemu a i tak nie działają.

 

Rozwiązania:

1. Podłączyć drukarkę do jeszcze innego komputera, najlepiej z innym Windowsem, np. 10.

2. Wymienić kabel USB / sprawdzić na innym kablu.

3. Odinstalować wszystko, co związane z drukarką; trzeba pogrzebać w Menedżerze urządzeń.

4. Podłączyć drukarkę i odpalić program SlimDrivers (darmowy) i zobaczyć, czy przy skanowaniu systemu znajdzie drukarkę. Jeśli znajdzie, to problem jest systemowo-sterownikowy.

Aguchh
komentarz
komentarz
Dnia 23.03.2019 o 19:35, koomputery_pl napisał:

Jest kilka opcji:

1. Drukarka się uszkodziła (niepokojące jest to, że na innym komputerze sytuacja wygląda podobnie, co może potwierdzać tę hipotezę).

2. Konflikt sterowników. Pisałeś co prawda, że robiłeś ich reinstalkę, jednak pytanie, czy była to zwykła reinstalacja oprogramowania wraz ze sterownikami, czy może usuwanie sterowników z poziomu Menedżera urządzeń?

3. Niezgodność systemu Windows 7 ze sterownikami. Czasem bywa, że sterowniki niby dopasowane do systemu a i tak nie działają.

 

Rozwiązania:

1. Podłączyć drukarkę do jeszcze innego komputera, najlepiej z innym Windowsem, np. 10.

2. Wymienić kabel USB / sprawdzić na innym kablu.

3. Odinstalować wszystko, co związane z drukarką; trzeba pogrzebać w Menedżerze urządzeń.

4. Podłączyć drukarkę i odpalić program SlimDrivers (darmowy) i zobaczyć, czy przy skanowaniu systemu znajdzie drukarkę. Jeśli znajdzie, to problem jest systemowo-sterownikowy.

 

Drukarka naprawiona, okazało się że problem jest z kablem. Dziękuję bardzo za pomoc! 

Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!

Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego świadczenia usług i wygody użytkowników. Warunki przechowywania i dostępu do plików cookies możesz zmienić w ustawieniach przeglądarki.