Kazuhirowsky utworzono 14 marca 2019 utworzono 14 marca 2019 Witam, mam problem z internetem, od jakiegoś czasu łączę się nagle urwało. Próbowałem zmieniać serwer DNS na 8.8.8.8 , 8.8.4.4, ale także nie pomogło. Nie znam się na tym, prosiłbym o jasne instrukcje dotyczące tego.
Kamilkadze komentarz 14 marca 2019 komentarz 14 marca 2019 Na początek napisz jaki dostawca internetu i jaki sprzęt posiadasz.
Kazuhirowsky komentarz 14 marca 2019 Autor komentarz 14 marca 2019 10 minut temu, Kamilkadze napisał: Na początek napisz jaki dostawca internetu i jaki sprzęt posiadasz. Dostawca internetowy to Netus, a router jest własny TP-LINK Wireless N Router.
Kamilkadze komentarz 14 marca 2019 komentarz 14 marca 2019 A co rozumiesz pisząc łącze się urwało? Nie masz w ogóle internetu czy jak?
Kazuhirowsky komentarz 14 marca 2019 Autor komentarz 14 marca 2019 9 minut temu, Kamilkadze napisał: A co rozumiesz pisząc łącze się urwało? Nie masz w ogóle internetu czy jak? Tak, zamiast ikonki komputera w prawym dolnym jest na niego nałożny żółty trójkąt z wykrzyknikiem.
Kamilkadze komentarz 14 marca 2019 komentarz 14 marca 2019 Najpierw zrestartuj router, wyciąg wtyczkę z gniazdka na kilka sekund i włącz ponownie. Jak nic to nie da to kliknij prawym na tą ikonkę o której piszesz i daj napraw.
Kazuhirowsky komentarz 14 marca 2019 Autor komentarz 14 marca 2019 (edytowane) 5 minut temu, Kamilkadze napisał: Najpierw zrestartuj router, wyciąg wtyczkę z gniazdka na kilka sekund i włącz ponownie. Jak nic to nie da to kliknij prawym na tą ikonkę o której piszesz i daj napraw. Restartowalem wielokrotnie, gdy klikam prawym na ikonę i dam rozwiąże problemy wyświetla się ,,system windows nie może nawiązać komunikacji z urządzeniem lub zasobem (podstawowy serwer DNS) Edytowane 14 marca 2019 przez Kazuhirowsky
Kamilkadze komentarz 14 marca 2019 komentarz 14 marca 2019 We właściwościach połączenia adresy masz ustawione automatyczne? Dasz rade wejść przez przeglądarkę na router?
Kazuhirowsky komentarz 14 marca 2019 Autor komentarz 14 marca 2019 2 minuty temu, Kamilkadze napisał: We właściwościach połączenia adresy masz ustawione automatyczne? Dasz rade wejść przez przeglądarkę na router? Adres IP automatycznie a DNS: preferowany 8.8.8.8, alternatywny 8.8.4.4, Przeglądarkę mogę odpalić, ale nie można nawiązać połączenia ze stroną.
Kamilkadze komentarz 14 marca 2019 komentarz 14 marca 2019 Ustaw DNS też automatycznie. Jaki model tego tp-linka? Posiadasz login i hasło od operatora tak żeby od nowa skonfigurować router?
Kazuhirowsky komentarz 14 marca 2019 Autor komentarz 14 marca 2019 3 minuty temu, Kamilkadze napisał: Ustaw DNS też automatycznie. Jaki model tego tp-linka? Posiadasz login i hasło od operatora tak żeby od nowa skonfigurować router? TP-LINK Wireless N Router. Na pudełku od routera jest podana nazwa i hasło sieci, ale siostra (chyba z niewiedzy) zresetowala router i teraz jest bez zabezpieczeń i nazwa została zmieniona.
Kamilkadze komentarz 14 marca 2019 komentarz 14 marca 2019 Chodzi o dane jakie dostawca internetu podał, na umowie najprawdopodobniej. Najprościej hard reset (igła na 10 sekund w dziurkę od resetu) i konfiguracja od nowa.
Kazuhirowsky komentarz 14 marca 2019 Autor komentarz 14 marca 2019 Teraz, Kamilkadze napisał: Chodzi o dane jakie dostawca internetu podał, na umowie najprawdopodobniej. Najprościej hard reset (igła na 10 sekund w dziurkę od resetu) i konfiguracja od nowa. Po kliknięciu igłą, na routerze podswietlaja się tylko 2 ikony, zasilania i zamkniętej kłódki. Tak ma być? Skonfigurować od nowa? W sensie na komputerze ? Chodzi o ta mała plytke dołączona do routera?
Kamilkadze komentarz 14 marca 2019 komentarz 14 marca 2019 Trzeba przytrzymać aż zgasną diody i zaczną migać, wciśnięcie nie da nic. Tak na komputerze, na spodzie routera masz napisany adres, który wpisujesz w przeglądarce, następnie login i hasło i logujesz się do ustawień. Tam po kolei w kolejnych krokach robisz konfigurację tyle, że musisz wiedzieć co i jak, najlepiej poszukaj na stronie tego Netusa, albo w dokumentach jakie masz od nich albo po prostu zadzwoń niech Cie pokieruje jakiś pracownik od nich.
Kazuhirowsky komentarz 14 marca 2019 Autor komentarz 14 marca 2019 1 minutę temu, Kamilkadze napisał: Trzeba przytrzymać aż zgasną diody i zaczną migać, wciśnięcie nie da nic. Aż wszystkie zgasną? Jakie znakowanie ma ten adres? ,,Default access,,?
Kamilkadze komentarz 14 marca 2019 komentarz 14 marca 2019 Albo tplinklogin.net albo 192.168.1.1 bądź podobny, na spodzie routera masz napisane albo w instrukcji. Login: admin hasło: admin. Niepotrzebnie kazałeś użytkownikowi zresetować router do ustawień fabrycznych//politolog
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.