x-kom hosting

Multimedia - wypowiedzenie umowy

jktomek
utworzono
utworzono

Witam

Mam mały problem z operatorem Multimedia.

Od kilku miesięcy ich usługa internetu to kpina, wieczorami zrywa połączenie albo prędkość zwalnia do minimum (nie da sie pracować)

Po kilku telefonach nie są w stanie mi pomóc... twierdzą że u nich wszystko OK.

 

O co mi chodzi....

Okres "promocyjny" na tv, internet i telefon kończy mi się 28.02.2019, w między czasie wykupiłem usługę multiroom której okres kończy mi się w listopadzie 2019r.

Dziś rozmawiałem z BOK, który powiedział że naliczy mi kare umowną na 250zł za to że usługa multiroom  zostanie zakończona przed czasem  czyli 28.02.2019. Powiedziałem że zostawię sobie tą usługę i będę ją opłacał do tego listopada (miesięcznie 10zł) a resztę wypowiadam, poinformowano mnie że nie ma takiej opcji, albo wypowiadam umowę na wszystko i dostaję karę albo czekam do końca listopada.

 

Czy jest ktoś w stanie podpowiedzieć mi co mogę zrobić?

politolog
komentarz
komentarz
Dnia 30.01.2019 o 18:53, jktomek napisał:

Od kilku miesięcy ich usługa internetu to kpina, wieczorami zrywa połączenie albo prędkość zwalnia do minimum (nie da sie pracować)

Po kilku telefonach nie są w stanie mi pomóc... twierdzą że u nich wszystko OK.

Jaki modem/router posiadasz? Ile komputerów/urządzeń jest podłączonych do Sieci? Połączenie WIFI czy kabel?

  • 2 tygodnie później...
Dellu
komentarz
komentarz

Niestety ale będzie problem. Sam miałem podobny problem i nie mogłem z nimi rozwiązać umowy. Po prostu w umowie jest kilka kruczków, które to utrudniają.  Poza tym wiedz, że jeśli będziesz chciał rozwiązać umowę bez przedłużenia na kolejną to musisz złożyć podanie na 3 miesiące przed przynajmniej....

 

Sam niedługo wyprowadzam się do domku i zamierzam skorzystać ze światłowodu. Mój znajomy własnie ma, prędkość internetu o wiele szybsza. Poza tym nie ma takich przerw w dostawie jak to bywa w przypadku multimedi.

Anawa
komentarz
komentarz
Dnia 30.01.2019 o 18:53, jktomek napisał:

albo wypowiadam umowę na wszystko i dostaję karę albo czekam do końca listopada.

Co właściwie kryje się pod stwierdzeniem "okres promocyjny"?

 

Zazwyczaj nie opłaca się rezygnować i płacić karę umowną - już lepiej jest dalej korzystać i wypowiedzieć umowę z końcem dnia, do której obowiązuje (z zachowaniem odpowiedniego okresu wypowiedzenia).

 

Natomiast co do jakości połączenia, to jeżeli dalej są takie utrudnienia to dzwoń do nich, że coś nie działa prawidłowo... Jeszcze pytanie, jakie masz mieć minimalne parametry łącza.

Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!

Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego świadczenia usług i wygody użytkowników. Warunki przechowywania i dostępu do plików cookies możesz zmienić w ustawieniach przeglądarki.