Niebiesky72 utworzono 20 stycznia 2019 utworzono 20 stycznia 2019 Nie mogę rozwiązać umowy na LTE, którą zwarłem będąc wprowadzony w błąd przez konsultanta Orange. Od sierpnia 2018 jestem mieszkańcem nowego domu. Deweloper zawarł umowę z Orange na zapewnienie światłowodu. W sierpniu ja i inni mieszkańcy inwestycji rozpoczęli rozmowy ws instalacji światłowodu z przedstawicielem Orange, co zostało potwierdzone złożeniem przez nas zamówień. Deklaracje SMSowe konsultanta nt. terminu instalacji to: • „Planowane podłączenie na koniec października” • „Ta data jest realna i bardzo mocno prawdopodobna” Zachęcony tymi deklaracjami postanowiłem „pomostowo” zamówić dostęp do Internetu LTE. Konsultant zapewniał, że w momencie instalacji światłowodu bezproblemowo będę mógł zmienić umowę na LTE w umowę na światłowód. Po zamówieniu modemu LTE powziąłem informacje (m.in. z BOKu Orange), że z instalacją światłowodu w naszej lokalizacji nic się nie dzieje i nie wydarzy w najbliższej przyszłości. Poczułem się oszukany, ponieważ nigdy nie zamówiłbym LTE, gdybym wiedział, że Orange nie zainstaluje światłowodu w rozsądnym terminie. Ponieważ konsultant nie odpowiadał na żadne próby kontaktu (mail/sms/telefon), a BOKi też nie były zbyt pomocne, podjąłem próbę kontaktu przez Goldenline z dyrektorem regionu w Orange, który 20 listopada odpisał mi następująco: „z uwagi na brak odbioru kanalizacji przez ZDiUM nadal nie możemy sfinalizować podłączenia lokalizacji na ul xxxxx. Termin opóźnienia w podłączeniu może się przesunąć z uwagi na powyższe na koniec 1 kwartału 2019. Państwa opiekun będzie z Państwem w kontakcie ws ewentualnych zmian.” a gdy przedstawiłem w tych warunkach chęć rozwiązania umowy na LTE dostałem w odpowiedzi „w tej sprawie proszę skierować pismo do BOK Orange ze szczegółowym opisem sytuacji.” Zwlekałem z dalszym działaniem ze względu na czynniki zewnętrzne w postaci ZDiUM. Gdy jednak udało mi się zainstalować światłowód przez innego operatora w tych samych studzienkach – poczułem się wprowadzony w błąd. Na moje kolejne zgłoszenie BOK odpisał, że „prezentowana w rozmowie oferta ma charakter jedynie negocjacyjny” i nie widzą podstaw do rozwiązania umowy. Powyższe cytowane stwierdzenie oznacza, że konsultant Orange może obiecać cokolwiek, byle tylko doprowadzić do zawarcia umowy. Nie godzę się z tym. Nie wiem, czy motywem działania są prowizje handlowe tytułem złożonych zamówień, czy coś innego – nieważne, to nieuczciwe. Orange zamiast moderować działania swoich przedstawicieli próbuje je uzasadniać „negocjacjami” - to nikczemne. Zgłaszam sprawę do PIH i UOKiK, a Was ostrzegam przed darzeniem zaufaniem konsultantów Orange.
MasterYoghourt komentarz 21 stycznia 2019 komentarz 21 stycznia 2019 Napisz jak dalej sprawa się potoczy.
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.