Tr1SH utworzono 8 stycznia 2019 utworzono 8 stycznia 2019 (edytowane) Witam, piszę zaniepokojony , ponieważ w ostatnim czasie zakupiłem w sklepie esc.pl sprzęt warty kilka tysięcy złotych. Chcąc dokonać kolejnego zakupu na stronie wyskoczyła informacja, że sklep zakończył działalność. Stąd pytanie, co teraz z moim PC ? Na niektóre elementy była gwarancja 36 miesięcy na niektóre dożywotnia. Na internecie naczytałem się iż producenci nie realizują gwarancji bezpośrednio a za pośrednictwem sklepu. Co w takim przypadku? Czy ostatnią deską ratunku wydaje się być 2letnia rękojma?
filmik12 komentarz 8 lutego 2019 komentarz 8 lutego 2019 To jest bardziej pytanie dla użytkowników portalu e-prawnik. Jednakże z tego co się orientuję powinieneś zwrócić się w tej sprawie bezpośrednio do producenta, zwłaszcza jeśli masz dożywotnią gwarancję na wybrane podzespoły.
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.