x-kom hosting

Wybór internetu mobilnego z routerem

bartek4334
utworzono
utworzono

Witam serdecznie :) Na początku chciałem zaznaczyć, ze jestem kompletnie zielony w temacie i chciałbym prosić o wyrozumiałość :)

Mianowicie dotychczas posiadałem internet mobilny z T-mobile i tym mini pseudo routerem, później był mi nie potrzebny i zrezygnowałem z niego a teraz szukam nowej ciekawej oferty.

W tej chwili interesuje mnie najbardziej oferta z PLUS'a internet mobilny 60GB + bez limit LTE ze względu na połączenie usług w SmartDom co wychodzi dla mnie korzystnie :)

Oczywiście nie skreślam innych dostawców internetu.

Neta będę wykorzystywał przede wszystkim do gier online na konsoli PS4, jakieś filmy i normalne użytkowanie internetu.

Jakie macie opinie o internecie z Plusa? Druga sprawa jak wyglądają ograniczenia szybkości internetu? No i czy dobrze rozumiem, ze jeśli router w mojej miejscowości złapie LTE to mam go bez limitu pewnie do jakiegoś momentu i tak naprawdę tych 60GB nie muszę ruszać o ile mi wystarczy ten "Niby bez limit" :)

Z chęcią podyskutuję na ten temat i troszkę poszerzę swoją wiedzę :D

PS: Aaaa myślałem oczywiście, zeby wziąć router troszkę lepszy z Plusa np. Huawei B525s-23a co o nim myślicie ?

Pozdrawiam, Bartek :)

MasterYoghourt
komentarz
komentarz
7 godzin temu, bartek4334 napisał:

PLUS'a internet mobilny 60GB + bez limit LTE

Bez limitu pakiet 60GB. Jak skończy się 60GB to będziesz miał nędzny limit prędkości.

 

Cytuj

§2.4 Po przekroczeniu w jednym Okresie rozliczeniowym podstawowego limitu transmisji danych wynikającego z wybranego Promocyjnego Planu Cenowego, prędkość transmisji danych zostanie obniżona do prędkości maksymalnej 32 kb/s, chyba że Abonent korzysta z Usługi „LTE bez końca”

https://www.plus.pl/documents/16/13323506/Internet_LTE_sprzet_na_24_36_48_rat_zop_SI.pdf

 

 

7 godzin temu, bartek4334 napisał:

Huawei B525s-23a co o nim myślicie ?