x-kom hosting

Windows 8 i Windows 7 na dwóch różnych dyskach

paulraven
utworzono
utworzono (edytowane)

Dzień dobry,

 

Mam pewien problem do którego nie wiem jak podejść, z racji tego, że jestem totalnym laikiem tematów systemów operacyjnych, instalacji etc., możliwe że gdzieś na forach jest rozwiązanie mojego pytania a ja po prostu nie potrafię tego poprawnie sprecyzować czego potrzebuje.

 

Temat jest następujący:

Posiadam PC z systemem operacyjnym Windows 8 , mam zainstalowane dwa dyski, jeden SSD z Windowsem i drugi HDD na różne pliki.

 

Co chcę uzyskać:

- instalację drugiego systemu, jakim będzie Windows 7

- Windows 7 ma być zainstalowany na dodatkowym dysku SSD

- dysk SSD ma być zamontowany do stacji dokującej która będzie podpięta poprzez port USB lub inny port do PC

(schemat w załączniku)

 

Pytania:

- czy jest to wykonalne?

- jeśli tak to jakie kroki muszę podjąć(jaka stacja dokująca itd.)?

- jeśli nie, to jak się najbardziej zbliżyć do takiego rozwiązania?

- czy mając już wszystko gotowe (o ile jest to wykonalne) można stację przepiąć do innego komputera i również mieć dwa systemy(wypinam stacje, podpinam pod laptop/PC etc., ustawiam możliwość wyboru systemu i pracuje)?

 

Po co mi to?

- niektóre programy potrzebują konkretnego systemu Windows aby działać poprawnie

- możliwość swobodnego przeniesienia danych wraz z systemem

 

Czy powyższe dane są zrozumiałe aby ktoś byłby w stanie mi pomóc? Jeśli nie to proszę napisać co mam jeszcze opisać.

 

Z góry dziękuję za jakąkolwiek pomoc.

 

Pozdrawiam

 

Paweł

 

 

czy to da radę zrobić.jpg

Edytowane przez paulraven

Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!

Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie