x-kom hosting

Jak nabyć nowy system?

ManLan
utworzono
utworzono

Okej, a więc przedstawię krótko moją sytuację: Mam wątpliwości co do oryginalności i legalności mojego Windowsa Home Premium. Nie mogę znaleźć naklejki COA ani innych potwierdzeń. Zdecydowałem się kupić nowy system legalny. Moje pytanie brzmi: Jak go kupić? Gdzie? Ja nie chce przez internet, wolę tak normalnie, fizycznie. Jaki w ogóle system mam kupić, bo chodzi mi o taki najprostszy 64 bit licencja typu OEM i bez żadnych farmazonów, taki idealny. Ja na komputerze tylko korzystam z chrome oraz programuje w C++. W tym temacie jestem całkowicie zielony. Jaki sklep mam wybrać Może być coś z typu Media Expert, Neonet? Naprawdę nie wiem. Chcę żeby cena była przystępna. Ktoś podesłał mi kiedyś link :https://www.ceneo.pl/27863141 ale czy warto? Jak kupić taki w sklepie fizycznym a nie internetowym? I najważniejsza sprawa to system ma być legalny i w pełni oryginalny. Co muszę mieć(dostać) aby być w pełni pewnym? Naklejka COA,i co jeszcze, jakaś faktura?Kolejna sprawa: Czy jeżeli jestem zielony to sam dam radę go zainstalować itd?

Proszę o pomoc.

Dark_Moon
komentarz
komentarz

Nie lepiej Windows 10. Przecież Windows 7 będzie jeszcze wspierany przez rok a potem narażony na różne nieprzyjemności. Oficjalna sprzedaż Windows 7 została zakończona 5 lat temu a producenci mogli sprzedawać Win 7 tylko przez rok od momentu wejścia Win 10. Więc gdziekolwiek byś nie kupił tego Win 7 to robisz to na własną odpowiedzialność, bo tak naprawdę nie wiadomo co to jest.

ManLan
komentarz
komentarz
1 minutę temu, Dark_Moon napisał:

Nie lepiej Windows 10. Przecież Windows 7 będzie jeszcze wspierany przez rok a potem narażony na różne nieprzyjemności. Oficjalna sprzedaż Windows 7 została zakończona 5 lat temu a producenci mogli sprzedawać Win 7 tylko przez rok od momentu wejścia Win 10. Więc gdziekolwiek byś nie kupił tego Win 7 to robisz to na własną odpowiedzialność, bo tak naprawdę nie wiadomo co to jest.