potek27 utworzono 29 września 2018 utworzono 29 września 2018 (edytowane) Hej mam problem mam 2 komputery jeden kupiony tydzień temu i jeden starszy. Wczoraj normalnie wszystko działało bez zarzutów dziś chcę sobie włączyć komputer i jest wszystko dobrze włączam ekran i patrzę że widnieje napis "Brak Sygnału" i się wyłącza monitor na drugim komputerze też sprawdzałem i było tak samo sprawdzałem wszystkie kable itp i nic :C Jeśli ktoś wie jak to naprawić do proszę o pomoc :/ PS. Klawiatura normalnie działa i jak włączam konsolę to normlanie działa monitor Edytowane 29 września 2018 przez potek27
Ancio123 komentarz 29 września 2018 komentarz 29 września 2018 Spróbuj zmienić źródło na monitorze z PC na inne.
potek27 komentarz 29 września 2018 Autor komentarz 29 września 2018 7 minut temu, Ancio123 napisał: Spróbuj zmienić źródło na monitorze z PC na inne. Mam TV i Zewn i na zewn działa konsola
Ancio123 komentarz 29 września 2018 komentarz 29 września 2018 36 minut temu, potek27 napisał: Mam TV i Zewn i na zewn działa konsola Karta dobrze dopchana?
potek27 komentarz 29 września 2018 Autor komentarz 29 września 2018 19 minut temu, Ancio123 napisał: Karta dobrze dopchana? Tak to jest nowy komputer wszystko jest dobrze(sprawdzałem 2 razy(tylko nagle coś się stało i monitor nie pokazuje nic poza tym co jest na zdjęciu Godzinę temu, Ancio123 napisał: Spróbuj zmienić źródło na monitorze z PC na inne. Mam TV i Zewn i na zewn działa konsola
Ancio123 komentarz 29 września 2018 komentarz 29 września 2018 1 minutę temu, potek27 napisał: Tak to jest nowy komputer wszystko jest dobrze(sprawdzałem 2 razy(tylko nagle coś się stało i monitor nie pokazuje nic poza tym co jest na zdjęciu Mam TV i Zewn i na zewn działa konsola Używasz jakiejś przejściówki?
potek27 komentarz 29 września 2018 Autor komentarz 29 września 2018 17 minut temu, Ancio123 napisał: Używasz jakiejś przejściówki? Kabel hdmi mam ale nie używam takto nie tylko tych podstawowych kabli żeby komputer i monitor działały i do dzisiaj nie miałem podobnych problemów
Ancio123 komentarz 29 września 2018 komentarz 29 września 2018 (edytowane) Spróbuj innym kablem. Edytowane 29 września 2018 przez Ancio123
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.