BoGuSz_PtR utworzono 25 września 2018 utworzono 25 września 2018 Tak jak w tytule. Czy jeśli kupię kartę graficzną po pierwszym właścicielu która ma gwarancję (bo liczy się ją 36msc od dnia zakupu, tak?) i gdybym chciał skorzystać z niej to czy sama faktura w wersji elektronicznej by wystarczyła? Chodzi o sklep Morele. Wiecie jak to jest? Pytałem się u konsultanta ale wolę się jeszcze dopytać bo oni mogą powiedzieć mi tak, a przy próbie reklamacji będzie odwrotna sytuacja.
BoGuSz_PtR komentarz 25 września 2018 Autor komentarz 25 września 2018 Chodzi o kartę graficzną, a dokładniej o gtx 1050ti
Gawel komentarz 25 września 2018 komentarz 25 września 2018 Przecież nikt cię nie będzie pytał o dowód. Tylko trzeba pamiętać żeby podczas składania reklamacji podać swoje dane bo może się zdarzyć że odeślą towar na adres podany na fakturze Ja kiedyś sprzedałem płytę główną, kobita oddała na gwarancję ,po tygodniu płyta wróciła do mnie
BoGuSz_PtR komentarz 25 września 2018 Autor komentarz 25 września 2018 (edytowane) A jeśli produkt jest objęty gwarancją czy on nie powinien mieć na swoim profilu oprócz faktury to jeszcze karty gwarancyjnej? Na stronie napisane jest coś takiego: "Zwracany towar prosimy odesłać na adres wskazany w korespondencji mailowej od Morele.net, koniecznie wpisując na paczce numer RMA."
Gawel komentarz 25 września 2018 komentarz 25 września 2018 Na profilu jest tylko informacja o gwarancji którą można wydrukować. Co do drugiego to już pytanie do sklepu. Zapytaj się co zrobić jak nie masz konta i nie chcesz mieć
BoGuSz_PtR komentarz 25 września 2018 Autor komentarz 25 września 2018 To od razu mam pytanie bo znalazłem promocje. Czy nie lepiej będzie wziąć nową GTX1050Ti za 719zł niż używaną w nie wiadomo jakim celu za 600zł?
Youki komentarz 26 września 2018 komentarz 26 września 2018 Lepiej nową. 12 godzin temu, BoGuSz_PtR napisał: oprócz faktury to jeszcze karty gwarancyjnej? Nie, to chyba nawet nie jest dodawane już do kart czy innych podzespołów jak pamiętam. 12 godzin temu, BoGuSz_PtR napisał: na paczce numer RMA." Numer RMA to numer Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.