Nicola010 utworzono 16 września 2018 utworzono 16 września 2018 Witam, od niedawna mam drukarkę laserową, drukuje bez problemu jednak mam problem ze skanowaniem, pojawia się komunikat z obrazkiem który prześlę poniżej, próbowałam zainstalować ponownie sterowniki, chyba mam problem z zainstalowaniem sterownika WIA/TWAIN, nie wiem czy ma to znaczenie.
Ekspert HP komentarz 12 grudnia 2018 komentarz 12 grudnia 2018 Błąd wejscia/wyjscia : Przed rozpoczęciem, proszę się upewnić, że program do skanowania jest zamknięty. 1. Pobieramy łatkę z załączników 2. Rozpakowujemy ją i uruchamiamy 3. Według komunikatów, potwierdzamy wszystko o co nas zapyta program 4. Testujemy aplikację W razie gdyby dalej był problem, proszę odłączyć kabel usb i zrobić powyższe kroki jeszcze raz WIN10_HOTFIX_USB.zip
Buch87 komentarz 28 marca 2019 komentarz 28 marca 2019 Dzień dobry Mogę prosić o ponowne wrzucenie hotfixa? Z góry dziękuję. Mam ten sam problem.
radek.only.chelsea komentarz 30 kwietnia 2019 komentarz 30 kwietnia 2019 Mam ten sam problem z drukarką HP Laser Jet MFP 436n. Mógłbym prosić o pomoc ?
Ekspert HP komentarz 6 maja 2019 komentarz 6 maja 2019 Błąd wejscia/wyjscia : Przed rozpoczęciem, proszę się upewnić, że program do skanowania jest zamknięty. 1. Pobieramy łatkę z załączników 2. Rozpakowujemy ją i uruchamiamy 3. Według komunikatów, potwierdzamy wszystko o co nas zapyta program 4. Testujemy aplikację LINK http://org.downloadcenter.samsung.com/downloadfile/ContentsFile.aspx?CDSite=UNI_SEC&CttFileID=7039669&CDCttType=SW&ModelType=N&ModelName=SL-C480&VPath=SW/201805/20180530152054554/win10_rs4_patch_adding_pcfax-fix.zip&OriginYN=N
rczaja91 komentarz 23 czerwca 2019 komentarz 23 czerwca 2019 Bardzo bym prosił o ponowne wrzucenie hotfixa dla win10 do drukarki Samsung Xpress M2070, pozdrawiam
zyzio5c35 komentarz 22 sierpnia 2021 komentarz 22 sierpnia 2021 Urządzenie wielofunkcyjne Samsung Xpress M2070w. Drukarka działa, kopiowanie działa, kłopot mam ze skanerem - niby działa, ale nie skanuje. Przy korzystaniu z programu IrfanView pokazuje się ekran z menu skanera, wykonuje skanowanie wstępne (podgląd) i po kliknięciu [skanuj] pokazuje się komunikat: Przy korzystaniu z Samsung Easy Document Creator - funkcja skanowanie, komunikat jest następujący: Samsung Printer Diagnostics nie wykrywa żadnych błędów, oprogramowania nowszego nie znajduje, łatki o których była wcześniej mowa w tym wątku zainstalowane, połączenia wi-fi i USB działają bez zarzutu (drukowanie), a skanować nie chce.
gavron7 komentarz 23 sierpnia 2021 komentarz 23 sierpnia 2021 A jak zamiast przez sieć podłączysz ja lokalnie?
zyzio5c35 komentarz 23 sierpnia 2021 komentarz 23 sierpnia 2021 1 godzinę temu, gavron7 napisał: A jak zamiast przez sieć podłączysz ja lokalnie? Przepraszam, pisałem to po północy i zapomniałem dodać - nieważne czy po kablu USB czy wi-fi, efekt ten sam. Dołączone zrzuty ekranu pochodzą z prób przy połączeniu USB. Dodam, że z łącznością skanera (jako funkcji) z komputerem kłopoty bywały od początku, ale udawało się je jakoś pokonać. Tym razem jestem bezsilny.
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.