x-kom hosting

Problem ze skanowaniem Samsung Xpress M2070

Nicola010
utworzono
utworzono

Witam, od niedawna mam drukarkę laserową, drukuje bez problemu jednak mam problem ze skanowaniem, pojawia się komunikat z obrazkiem który prześlę poniżej, próbowałam zainstalować ponownie sterowniki, chyba mam problem z zainstalowaniem sterownika WIA/TWAIN, nie wiem czy ma to znaczenie.

 

f29390b63e7f3.jpg.2fbabbd4fe21ca46af6e4a3785a03fe7.jpg

  • 2 miesiące później...

Ekspert HP
komentarz
komentarz

Błąd wejscia/wyjscia :

Przed rozpoczęciem, proszę się upewnić, że program do skanowania jest zamknięty.

1. Pobieramy łatkę z załączników
2. Rozpakowujemy ją i uruchamiamy
3. Według komunikatów, potwierdzamy wszystko o co nas zapyta program
4. Testujemy aplikację

W razie gdyby dalej był problem, proszę odłączyć kabel usb i zrobić powyższe kroki jeszcze raz
 

WIN10_HOTFIX_USB.zip

  • 3 miesiące później...
Buch87
komentarz
komentarz

Dzień dobry

 

Mogę prosić o ponowne wrzucenie hotfixa? Z góry dziękuję. Mam ten sam problem.

  • 1 miesiąc później...
radek.only.chelsea
komentarz
komentarz

Mam ten sam problem z drukarką HP Laser Jet MFP 436n.

Mógłbym prosić o pomoc ? 

Ekspert HP
komentarz
komentarz
Błąd wejscia/wyjscia :
 
Przed rozpoczęciem, proszę się upewnić, że program do skanowania jest zamknięty.
 
1. Pobieramy łatkę z załączników
2. Rozpakowujemy ją i uruchamiamy
3. Według komunikatów, potwierdzamy wszystko o co nas zapyta program
4. Testujemy aplikację
 
LINK
  • 1 miesiąc później...
rczaja91
komentarz
komentarz

Bardzo bym prosił o ponowne wrzucenie hotfixa dla win10 do drukarki Samsung Xpress M2070, pozdrawiam

  • 2 lata później...
zyzio5c35
komentarz
komentarz

Urządzenie wielofunkcyjne Samsung Xpress M2070w. Drukarka działa, kopiowanie działa, kłopot mam ze skanerem - niby działa, ale nie skanuje. Przy korzystaniu z programu IrfanView pokazuje się ekran z menu skanera, wykonuje skanowanie wstępne (podgląd) i po kliknięciu [skanuj] pokazuje się komunikat:
800577753_Zrzutekranu(292).jpg.74ae1cd6ea06b7da921f287bb7b7e548.jpg

Przy korzystaniu z Samsung Easy Document Creator - funkcja skanowanie, komunikat jest następujący:806811570_Zrzutekranu(290).jpg.dbc293a520aba9a13d5686315aabf490.jpg

Samsung Printer Diagnostics nie wykrywa żadnych błędów, oprogramowania nowszego nie znajduje, łatki o których była wcześniej mowa w tym wątku zainstalowane, połączenia wi-fi i USB działają bez zarzutu (drukowanie), a skanować nie chce.

gavron7
komentarz
komentarz

A jak zamiast przez sieć podłączysz ja lokalnie?

zyzio5c35
komentarz
komentarz
1 godzinę temu, gavron7 napisał:

A jak zamiast przez sieć podłączysz ja lokalnie?

Przepraszam, pisałem to po północy i zapomniałem dodać - nieważne czy po kablu USB czy wi-fi, efekt ten sam. Dołączone zrzuty ekranu pochodzą z prób przy połączeniu USB.
Dodam, że z łącznością skanera (jako funkcji) z komputerem kłopoty bywały od początku, ale udawało się je jakoś pokonać. Tym razem jestem bezsilny.

Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!

Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego świadczenia usług i wygody użytkowników. Warunki przechowywania i dostępu do plików cookies możesz zmienić w ustawieniach przeglądarki.