x-kom hosting

Kod błędu - 80072EFD

Mysterious
utworzono
utworzono (edytowane)

Dzień dobry,

 

od wczoraj, przy próbie wyszukania aktualizacji, pojawia się błąd - Kod błędu 80072EFD.

Kilka tygodni temu również się pojawił, zastosowałam się do rad pomocy technicznej i dodałam te trzy adresy do wyjątków w swoim antywirusie (AVG):

Pomogło, ale wczoraj błąd znów się pojawił i w tym momencie nie wiem już, co mogłabym zrobić, proszę o pomoc.

Dodam jeszcze, że wczoraj JEDEN raz - po wielu próbach odświeżania wyszukania aktualizacji - system je wyszukał. Ale przy ponownej próbie znów wywaliło błąd.

Jestem laikiem w kwestiach technicznych więc prosiłabym o operowanie prostym językiem ;)

 

Z góry dzieki, pozdrawiam

Mysterious
komentarz
komentarz

Nie działa nadal :(

Po skanowaniu tą komendą sfc pojawił się komunikat "Funkcja Ochrona zasobów systemu Windows nie znalazła naruszeń integralności.

Uruchomiłam też narzędzie Readiness, zainstalowało to co miało zainstalować, no ale nadal wywala błąd przy próbie wyszukania aktualizacji :/

Anawa
komentarz
komentarz

Prześlij zawartość folderu C:\Windows\Logs\CBS żeby sprawdzić, gdzie występują błędy

Mysterious
komentarz
komentarz

Chodzi o to? jak próbuję kliknąć w ten plik CBS to odmawia mi dostępu.

Bez tytułu.png

Anawa
komentarz
komentarz

Tak, zawartość archiwum z 05.09.2018 (CbsPersis_20180905....)

Mysterious
komentarz
komentarz
Anawa
komentarz
komentarz

W logach nie widzę działania narzędzia "Readiness".

 

Skorzystaj z kroków pomocy opisanych na:

 

https://support.microsoft.com/pl-pl/help/10164

Mysterious
komentarz
komentarz

Ech, poradziłam sobie. Tzn. nie rozumiem czemu akurat to zadziałało, no ale...

Tak jak pisałam - uruchomiłam narzędzie Readiness, mieliło dobre pół godziny i instalacja się zakończyła. Nie wiem czemu nie widziałeś działania tego programu w logach.