Mysterious utworzono 5 września 2018 utworzono 5 września 2018 (edytowane) Dzień dobry, od wczoraj, przy próbie wyszukania aktualizacji, pojawia się błąd - Kod błędu 80072EFD. Kilka tygodni temu również się pojawił, zastosowałam się do rad pomocy technicznej i dodałam te trzy adresy do wyjątków w swoim antywirusie (AVG): http://*.update.microsoft.com https://*.update.microsoft.com http://download.windowsupdate.com Pomogło, ale wczoraj błąd znów się pojawił i w tym momencie nie wiem już, co mogłabym zrobić, proszę o pomoc. Dodam jeszcze, że wczoraj JEDEN raz - po wielu próbach odświeżania wyszukania aktualizacji - system je wyszukał. Ale przy ponownej próbie znów wywaliło błąd. Jestem laikiem w kwestiach technicznych więc prosiłabym o operowanie prostym językiem Z góry dzieki, pozdrawiam
Anawa komentarz 5 września 2018 komentarz 5 września 2018 https://support.microsoft.com/pl-pl/help/929833/use-the-system-file-checker-tool-to-repair-missing-or-corrupted-system Uruchom cmd.exe ("Uruchom jako administrator"), a następnie wpisz komendę sfc /scannow uruchom także Readiness Too -l http://support.microsoft.com/kb/947821 Daj znać, czy aktualizacja po tym działa.
Mysterious komentarz 5 września 2018 Autor komentarz 5 września 2018 Nie działa nadal Po skanowaniu tą komendą sfc pojawił się komunikat "Funkcja Ochrona zasobów systemu Windows nie znalazła naruszeń integralności. Uruchomiłam też narzędzie Readiness, zainstalowało to co miało zainstalować, no ale nadal wywala błąd przy próbie wyszukania aktualizacji :/
Anawa komentarz 5 września 2018 komentarz 5 września 2018 Prześlij zawartość folderu C:\Windows\Logs\CBS żeby sprawdzić, gdzie występują błędy
Mysterious komentarz 5 września 2018 Autor komentarz 5 września 2018 Chodzi o to? jak próbuję kliknąć w ten plik CBS to odmawia mi dostępu.
Anawa komentarz 6 września 2018 komentarz 6 września 2018 Tak, zawartość archiwum z 05.09.2018 (CbsPersis_20180905....)
Mysterious komentarz 6 września 2018 Autor komentarz 6 września 2018 Już załączam CbsPersist_20180905175625.log
Anawa komentarz 7 września 2018 komentarz 7 września 2018 W logach nie widzę działania narzędzia "Readiness". Skorzystaj z kroków pomocy opisanych na: https://support.microsoft.com/pl-pl/help/10164
Mysterious komentarz 10 września 2018 Autor komentarz 10 września 2018 Ech, poradziłam sobie. Tzn. nie rozumiem czemu akurat to zadziałało, no ale... Tak jak pisałam - uruchomiłam narzędzie Readiness, mieliło dobre pół godziny i instalacja się zakończyła. Nie wiem czemu nie widziałeś działania tego programu w logach. Kroki pomocy Microsoftu kompletnie nic nie dały - nadal non stop wywalało błąd. Doszłam już do momentu w którym sugerują reinstalację systemu a tego robić nie zamierzam. Próbowałam dodatkowo wyłączać i włączać firewalla Windowsa, wyłączać i włączać swojego antywirusa, oglądałam jakieś idiotyczne poradniki na YT - nadal bez skutku. Dzisiaj przeskanowałam standardowo całego kompa antywirusem, usunął jakieś 2 rzeczy/wpisy i stał się cud - aktualizacje zaczęły działać. Nie wiem, nie rozumiem co się stało i dlaczego, ale ważne, że działa. 1
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.