x-kom hosting

Spalony RAM?

makanaky
utworzono
utworzono

Witam! Wczoraj po raz kolejny przekonałem sie, że w tematyce komputerowej jestem zielony. Kpuiłem nową kość 1gb i chyba od razu ją spaliłem a przy okazji też jeden ze slotów na pamięć:doh!:. Przy próbie uruchomienia zaczął unosić sie zapach spalenizny. Prwdopodobnie (tak wyczytałem w necie) przyczyną było to, że nie włożyłem do końca kości po jednej stronie.

Kość w pewnym miejscu czuc spalenizną. Po włożeniu starej pamięci do uszkodzonego (?) slota komputer nie uruchamia się (czarny ekran, chodzą wiatraki)-stąd wniosek, że slot jest uszkodzony.

Mam tez pare pytań:

1. Czy objawy, o których pisałem świadczą o spaleniu kości i uszkodzeniu slota (myślę, ze tak)?

2. Czy wieczysta gwarancja będzie obejmowała spalenie kości (nie sądzę)?

3. Czy jeśli włożę spaloną (?) kość do dobrego slota, to moge ten slot uszkodzić (korci mnie żeby jeszcze raz sprawdzić to 1GB, ale się boję)?

Z góry dziekuję za odpoowiedź!

tazman
komentarz
komentarz

Po 1 jaka masz płytę głównę

2. czy płyta wydaje jakieś dźwięki gdy wyjmiesz kość

3 nie ma czegoś takiego jak wieczysta gwarancja, jest tylko gwarancja sklepu na max 3 lata

podaj dokładnie dane ramu który zakupiłeś

makanaky
komentarz
komentarz

Nazwa płyty głównej: MSI KT6V-LSR (MS-7021)

Pamięć: Goodram DDR 1024MB 400MHz CL3.0 BOX.

Czy mam całkowicie wyjąć kość (żadnej ma nie być?)

Pamięć posiada pudełko ochronne oraz została objęta wieczystą gwarancją.
tazman
komentarz
komentarz

Dokładnie tak żadnej ma nie być

makanaky
komentarz
komentarz

Trzy piski (sygnały),potem [przerwa i za jakiś czas znowu trzy piski.

Nie odpowiadałem, bo przy próbie uruchomienia zawieszał mi się komp. Stawał na napisie "Zapraszamy" (winXP)

Master_PC
komentarz
komentarz