Snow47 utworzono 22 sierpnia 2018 utworzono 22 sierpnia 2018 Witam, Złożyłem nowy komputer. Podczas instalacji systemu z pendrive'a nie podałem klucza. Teraz gdy chcę wpisać klucz to nie mogę tego zrobić i wyskakuje, że muszę zakupić system. Dodam, że system był aktualizowany z win7 (którego zakupiłem legalnie). Czy pisać do supportu microsoftu?
Youki komentarz 22 sierpnia 2018 komentarz 22 sierpnia 2018 A usunąłeś system na poprzednim urządzeniu?
Snow47 komentarz 22 sierpnia 2018 Autor komentarz 22 sierpnia 2018 Teraz, Youki napisał: A usunąłeś system na poprzednim urządzeniu? Sformatowałem dysk i przełożyłem go do tego komputera A poprzednie urządzenie usunąłem z profilu w koncie microsoft Czy reinstal systemu i podanie klucza w trakcie naprawi problem? Nie stać mnie na kolejnego windowsa :C 20 minut temu, Youki napisał: A usunąłeś system na poprzednim urządzeniu? pomocy
Raciawelli komentarz 22 sierpnia 2018 komentarz 22 sierpnia 2018 A jesteś w systemie zalogowany za pomocą konta Microsoft, do którego był przypisany klucz licencji? Tu masz check listę rzeczy, które należy sprawdzić, między innymi czy wersja systemu jest taka sama jak wcześniej itp. https://support.microsoft.com/pl-pl/help/10751/windows-why-activate Tu masz poradnik do rozwiązywania problemów z aktywacją po dużej zmianie sprzętowej https://support.microsoft.com/pl-pl/help/20530/windows-10-reactivating-after-hardware-change Jeśli powyższe nie pomogą, tu masz kontakt z obsługą klienta microsoftu. https://partner.support.services.microsoft.com/pl-pl/contactus/
Snow47 komentarz 22 sierpnia 2018 Autor komentarz 22 sierpnia 2018 (edytowane) 2 minuty temu, Raciawelli napisał: A jesteś w systemie zalogowany za pomocą konta Microsoft, do którego był przypisany klucz licencji? Tu masz check listę rzeczy, które należy sprawdzić, między innymi czy wersja systemu jest taka sama jak wcześniej itp. https://support.microsoft.com/pl-pl/help/10751/windows-why-activate Tu masz poradnik do rozwiązywania problemów z aktywacją po dużej zmianie sprzętowej https://support.microsoft.com/pl-pl/help/20530/windows-10-reactivating-after-hardware-change Jeśli powyższe nie pomogą, tu masz kontakt z obsługą klienta microsoftu. https://partner.support.services.microsoft.com/pl-pl/contactus/ zmieniłem wszytko tylko dysk jest z poprzedniego kompa ale po fromacie Edytowane 22 sierpnia 2018 przez Snow47
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.