x-kom hosting

Aktywacja systemu

Snow47
utworzono
utworzono

Witam,
Złożyłem nowy komputer. Podczas instalacji systemu z pendrive'a nie podałem klucza. Teraz gdy chcę wpisać klucz to nie mogę tego zrobić i wyskakuje, że muszę zakupić system. Dodam, że system był aktualizowany z win7 (którego zakupiłem legalnie). Czy pisać do supportu microsoftu? 

system10.png

Youki
komentarz
komentarz

A usunąłeś system na poprzednim urządzeniu?

Snow47
komentarz
komentarz
Teraz, Youki napisał:

A usunąłeś system na poprzednim urządzeniu?

Sformatowałem dysk i przełożyłem go do tego komputera

 

A poprzednie urządzenie usunąłem z profilu w koncie microsoft

 

Czy reinstal systemu i podanie klucza w trakcie naprawi problem? Nie stać mnie na kolejnego windowsa :C

20 minut temu, Youki napisał:

A usunąłeś system na poprzednim urządzeniu?

pomocy

 

Raciawelli
komentarz
komentarz

A jesteś w systemie zalogowany za pomocą konta Microsoft, do którego był przypisany klucz licencji? 

Tu masz check listę rzeczy, które należy sprawdzić, między innymi czy wersja systemu jest taka sama jak wcześniej itp. https://support.microsoft.com/pl-pl/help/10751/windows-why-activate

Tu masz poradnik do rozwiązywania problemów z aktywacją po dużej zmianie sprzętowej https://support.microsoft.com/pl-pl/help/20530/windows-10-reactivating-after-hardware-change

Jeśli powyższe nie pomogą, tu masz kontakt z obsługą klienta microsoftu. https://partner.support.services.microsoft.com/pl-pl/contactus/ 

 

Snow47
komentarz
komentarz (edytowane)
2 minuty temu, Raciawelli napisał:

A jesteś w systemie zalogowany za pomocą konta Microsoft, do którego był przypisany klucz licencji? 

Tu masz check listę rzeczy, które należy sprawdzić, między innymi czy wersja systemu jest taka sama jak wcześniej itp. https://support.microsoft.com/pl-pl/help/10751/windows-why-activate

Tu masz poradnik do rozwiązywania problemów z aktywacją po dużej zmianie sprzętowej https://support.microsoft.com/pl-pl/help/20530/windows-10-reactivating-after-hardware-change

Jeśli powyższe nie pomogą, tu masz kontakt z obsługą klienta microsoftu. https://partner.support.services.microsoft.com/pl-pl/contactus/ 

 

zmieniłem wszytko tylko dysk jest z poprzedniego kompa ale po fromacie

Edytowane przez Snow47

Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!

Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego świadczenia usług i wygody użytkowników. Warunki przechowywania i dostępu do plików cookies możesz zmienić w ustawieniach przeglądarki.