KingShelly utworzono 13 sierpnia 2018 utworzono 13 sierpnia 2018 (edytowane) Witam, od pewnego czasu mam problem, w zasadzie od momentu kiedy przedlużyłem umowę i dodałem do niej TV. Czy fakt, że z mojego routera idzie kabel ethernet do dekodera który daje transmisje TV ma wpływ na moją utrate pakietów? Występuje to różnie, raz na godzinę, raz na trzy godziny a trwa od 2minut do max 4-5minut. Pakiety sięgają rzędu 50% utraty. Może by to nie bylo wiele jednak streamuję i gram w gry gdzie takie spadki bywają kłopotliwe. Moj Router: Huawei HG8245H Zamierzam zadzwonić do dostawy jutro ale trochę nie wiem co mogliby zrobić. Dodam, że przed przedłużeniem umowy nie było żadnych problemów.
MasterYoghourt komentarz 14 sierpnia 2018 komentarz 14 sierpnia 2018 Jesteś podłączony kablem do routera ? Jak sprawdzasz utraty pakietów ?
KingShelly komentarz 14 sierpnia 2018 Autor komentarz 14 sierpnia 2018 (edytowane) 2 godziny temu, MasterYoghourt napisał: Jesteś podłączony kablem do routera ? Jak sprawdzasz utraty pakietów ? Jestem podłączony kablem, różnie, sprawdzałem WinMTR, sprawdzałem w informacji o kliencie na TS3 podczas gdy miałem lagi, przerywało mi ludzi mówiących i często w statystykach podczas grania są pokazane % utrat. Gdy jest utrata pakietów również w telefonie ktory jest podlaczony wifi problem występuje, tel zamula. przykładowy screen zrobiony z przed chwili. ps. Dzwoniłem do dostawcy, powiedzieli, ze zmienili mi jakiś kanał? I jezeli to nie pomoże to wymienią router ale czy ja wiem, czy to jest tego wina? Zmieniają mi ten kanał już drugi raz i nic nie pomogło. ;/
KingShelly komentarz 15 sierpnia 2018 Autor komentarz 15 sierpnia 2018 10 godzin temu, MasterYoghourt napisał: Jaką masz prędkość neta ? 60/24
MasterYoghourt komentarz 15 sierpnia 2018 komentarz 15 sierpnia 2018 (edytowane) Wykonaj test na stronie speedtest.net gdy sam korzystasz z neta. Wyłącz wcześniej tuner TV. Podaj wynik. Następnie odpal tuner TV włącz jakiś kanał i ponownie wykonaj test i podaj wynik. 1
KingShelly komentarz 15 sierpnia 2018 Autor komentarz 15 sierpnia 2018 (edytowane) 31 minut temu, MasterYoghourt napisał: Wykonaj test na stronie speedtest.net gdy sam korzystasz z neta. Wyłącz wcześniej tuner TV. Podaj wynik. Następnie odpal tuner TV włącz jakiś kanał i ponownie wykonaj test i podaj wynik. http://www.speedtest.net/result/7553643524 podłączony tunerhttp://www.speedtest.net/result/7553646363 Odłączony Mam 60/30 jednak no ale to samo w sumie. Pakiety są rzadko ale są i mi to przeszkadza bo dawniej nie było, bywa, że przez cały dzien nie ma nic, wieczorem chyba to sie nasila najbardziej.
MasterYoghourt komentarz 15 sierpnia 2018 komentarz 15 sierpnia 2018 Zmień na inny serwer, w innym województwie, bo test był wykonany z twoim dostawcą netcity.
KingShelly komentarz 16 sierpnia 2018 Autor komentarz 16 sierpnia 2018 16 godzin temu, MasterYoghourt napisał: Zmień na inny serwer, w innym województwie, bo test był wykonany z twoim dostawcą netcity. Wziąłem Kraków i wynik jest ten sam, jedynie ping wskoczył do 10ms.
MasterYoghourt komentarz 16 sierpnia 2018 komentarz 16 sierpnia 2018 Zostaw WinMTR włączony na jakieś dwie godziny i wtedy daj wyniki.
AmbrozyKleks komentarz 8 października 2018 komentarz 8 października 2018 (edytowane) Zapewne zmienili kanał rozsyłania Wi-Fi w przepadku jeżeli łączysz się bezprzewodowo ten zabieg może pomoc.Jeżeli problem występuje głównie wieczorami a jesteś połączony bezprzewodowo i mieszkasz w bloku faktycznie jakość połączenia może drastycznie zmaleć w związku z dużą ilością zakłóceń w tle w chwili kiedy sąsiedzi wejdą na przeglądarki. W przypadku świadczenia dodatkowo usługi telewizji nie powinna ona mieć wpływu na jakość połączenia ponieważ jest ona świadczona przeważnie na osobnym łączu. Jest to dość stary model routera natomiast z 4 portami Gigowymi. Jeżeli jesteś streamerem zdecydowanie zalecam połączenie kablowe zapewnia ono najlepszą jakość połączenia. Pamiętaj, iż w przypadku połączenia światłowodowego telewizja jest przeważnie pod dedykowanym portem w routerze zadzwoń do operatora i zapytaj się na który port powinien łączyć się z dekoderem. Jeżeli łączysz się kablem sieciowym postaraj się zmienić port w routerze jeżeli to nie pomoże wymień kabel. Dodatkowo jeżeli masz świadczoną usługę światłowodu FTTH sprawdź czy kabel światłowodowy nie jest czasem zagięty one tego nie znoszą (kabel światłowodowy może być zgięty o kąt 90 stopni na odcinku 45 cm). Jeżeli świeci się lub miga na routerze lampka LOS sprawdź czy kolor końcówki kabla jest taki sam jak gniazdka w routerze i puszce. Po zastosowaniu się do tej instrukcji jeżeli po Kablu nie osiągniesz maksymalnej prędkości oraz dobrego pingu dzwoń do operatora to najprawdopodobniej jego wina.
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.