Mateusz24 utworzono 3 sierpnia 2018 utworzono 3 sierpnia 2018 Zamówiłem kartę graficzna przez internet w dniu 31.07 i co się okazało ze nie mają jej na magazynie a gdy zamawiałem to nie było nic o tym, i chciałbym się dowiedzieć czy jest możliwość anulować zamówienie?
Anawa komentarz 3 sierpnia 2018 komentarz 3 sierpnia 2018 Tak. Użyj jednej z opcji kontaktu i powiadom Komputronik, że chcesz anulować zlecenie/odstąpić od umowy.
Mateusz24 komentarz 3 sierpnia 2018 Autor komentarz 3 sierpnia 2018 Ale ja muszę ich tylko powiadomić czy to jest bardziej skomplikowane?
Anawa komentarz 3 sierpnia 2018 komentarz 3 sierpnia 2018 Wyślij do nich e-mail albo zadzwoń. Nie powinni robić problemu.
Mateusz24 komentarz 3 sierpnia 2018 Autor komentarz 3 sierpnia 2018 (edytowane) I muszę użyć wzoru formularza zawartego w regulaminie tak? I czy mam wysłać wiadomość do sklepu w którym zamawiałem? Edytowane 3 sierpnia 2018 przez Mateusz24
neo10 komentarz 3 sierpnia 2018 komentarz 3 sierpnia 2018 (edytowane) najprościej i najszybciej to zadzwonić do nich i powiedzieć że anulujesz po prostu klikną co trzeba i po problemie a ona już opłacona czy za pobraniem np? jak opłacona to pewnie trochę im może zając wysłanie zwrotu edit: sprawdziłem i jednak trzeba im wysłać np mailem rezygnację z zakupu a pieniądze oddają do 14dni Edytowane 3 sierpnia 2018 przez neo10
Anawa komentarz 3 sierpnia 2018 komentarz 3 sierpnia 2018 @Mateusz24 zadzwoń albo napisz e-mail, podaj numer zamówienia oraz swoje dane i tyle.
Mateusz24 komentarz 3 sierpnia 2018 Autor komentarz 3 sierpnia 2018 Nie nie, zamawiałem na odbiór osobisty a sposób płatności to gotówka, napisałem do nich e-mail i na razie czekam.
neo10 komentarz 3 sierpnia 2018 komentarz 3 sierpnia 2018 i to wystarczy 3/4 osób przy takim zamówieniu po prostu by o nim zapomniało ale wypada napisać aby anulowali
Mateusz24 komentarz 3 sierpnia 2018 Autor komentarz 3 sierpnia 2018 No bo nie wiem czy zamawiać już gdzie indziej czy lepiej poczekać na odzew z ich strony?
neo10 komentarz 3 sierpnia 2018 komentarz 3 sierpnia 2018 (edytowane) na co tu czekać nic im nie zapłaciłes a oni nawet jak ściągną to i tak nie mają kosztów jak wysyłka itp wysłałeś że rezygnujesz więc masz dowód że zrezygnowałeś nawet jakby go nie zauważyli w swoich mailach ale jak chcesz koniecznie aby potwierdzili to zadzwoń bo tak to zanim oni odpowiedzą to może potrwać tylko przed zakupem gdzie indziej doradzam także spytac czy mają od ręki w sklepie bo obecnie 3/4 sklepów nie ma praktycznie 99% oferowanych produktów zamawiają z hurtowni dopiero po zakupie itp Edytowane 3 sierpnia 2018 przez neo10
Mateusz24 komentarz 3 sierpnia 2018 Autor komentarz 3 sierpnia 2018 Wysłałem na e-mail do sklepu gdzie zamawiałem czyli ok nie?
neo10 komentarz 3 sierpnia 2018 komentarz 3 sierpnia 2018 jak mają bezpośredni email to tak to musi im wystarczyć
Mateusz24 komentarz 3 sierpnia 2018 Autor komentarz 3 sierpnia 2018 Dobra co mi tam zamawiam już gdzie indziej.
IM000 komentarz 3 sierpnia 2018 komentarz 3 sierpnia 2018 Ja w środę przez pomyłkę zaznaczyłem odbiór osobisty i jak zadzwoniłem na infolinie miła pani wszystko załatwiła i dziś ma być u mnie kurier z gpu i mobo
nowopa komentarz 21 sierpnia 2018 komentarz 21 sierpnia 2018 Mateusz24 jak się zakończył temat anulowania zamówienia. Ciekaw jestem gdyż mam taki sam dylemat.
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.