x-kom hosting

Sklep Komputronik - możliwość anulowania zamówienia

Mateusz24
utworzono
utworzono

Zamówiłem kartę graficzna przez internet w dniu 31.07 i co się okazało ze nie mają jej na magazynie a gdy zamawiałem to nie było nic o tym, i chciałbym się dowiedzieć czy jest  możliwość anulować zamówienie?

Anawa
komentarz
komentarz

Tak. Użyj jednej z opcji kontaktu i powiadom Komputronik, że  chcesz anulować zlecenie/odstąpić od umowy.

Mateusz24
komentarz
komentarz

Ale ja muszę ich tylko powiadomić czy to jest bardziej skomplikowane?

Anawa
komentarz
komentarz

Wyślij do nich e-mail albo zadzwoń. Nie powinni robić problemu.

Mateusz24
komentarz
komentarz (edytowane)

I muszę użyć wzoru formularza zawartego w regulaminie tak?

I czy mam wysłać wiadomość do sklepu w którym zamawiałem?

Edytowane przez Mateusz24
neo10
komentarz
komentarz (edytowane)

najprościej i najszybciej to zadzwonić do nich i powiedzieć że anulujesz po prostu klikną co trzeba i po problemie

 

a ona już opłacona czy za pobraniem np?

jak opłacona to pewnie trochę im może zając wysłanie zwrotu

 

edit: sprawdziłem i jednak trzeba im wysłać np mailem rezygnację z zakupu a pieniądze oddają do 14dni

Edytowane przez neo10
Anawa
komentarz
komentarz

@Mateusz24 zadzwoń albo napisz e-mail, podaj numer zamówienia oraz swoje dane i tyle.

Mateusz24
komentarz
komentarz

Nie nie, zamawiałem  na odbiór osobisty a sposób płatności to gotówka, napisałem do nich e-mail i na razie czekam.

neo10
komentarz
komentarz

i to wystarczy 3/4 osób przy takim zamówieniu po prostu by o nim zapomniało :P ale wypada napisać aby anulowali :)

Mateusz24
komentarz
komentarz

No bo nie wiem czy zamawiać już gdzie indziej czy lepiej poczekać na odzew z ich strony?

neo10
komentarz
komentarz (edytowane)

na co tu czekać nic im nie zapłaciłes a oni nawet jak ściągną to i tak nie mają kosztów jak wysyłka itp

 

wysłałeś że rezygnujesz więc masz dowód że zrezygnowałeś nawet jakby go nie zauważyli w swoich mailach

ale jak chcesz koniecznie aby potwierdzili to zadzwoń bo tak to zanim oni odpowiedzą to może potrwać 

 

tylko przed zakupem gdzie indziej doradzam także spytac czy mają od ręki w sklepie bo obecnie 3/4 sklepów nie ma praktycznie 99% oferowanych produktów zamawiają z hurtowni dopiero po zakupie itp

Edytowane przez neo10
Mateusz24
komentarz
komentarz

Wysłałem na e-mail do sklepu gdzie zamawiałem czyli ok nie?

neo10
komentarz
komentarz

jak mają bezpośredni email to tak to musi im wystarczyć :)

Mateusz24
komentarz
komentarz

Dobra co mi tam zamawiam już gdzie indziej.

IM000
komentarz
komentarz

Ja w środę przez pomyłkę zaznaczyłem odbiór osobisty i jak zadzwoniłem na infolinie miła pani wszystko załatwiła i dziś ma być u mnie kurier z gpu i mobo ;)

  • 3 tygodnie później...
nowopa
komentarz
komentarz

Mateusz24 jak się zakończył temat anulowania zamówienia. Ciekaw jestem gdyż mam taki sam dylemat.

Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!

Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego świadczenia usług i wygody użytkowników. Warunki przechowywania i dostępu do plików cookies możesz zmienić w ustawieniach przeglądarki.