x-kom hosting

Gdzie kupić najtaniej win 7?

Ricowskyy
utworzono
utworzono

Witam

Chciałbym kupić legalny win 7, od 2 lat gram na cracku. Czy opłaca się kupować na allegro?

Czy mam kupować płytę i kod osobno czy jak?

Ja jestem w tym kompletnie zielony i nie wiem jak wybrać najlepsze.

Proszę o pomoc :)

Youki
komentarz
komentarz

Win 7 już nie dostaniesz, jeśli chodzi o normalne, w pełni legalne licencje 

  • 2 tygodnie później...
FrogsterPL
komentarz
komentarz (edytowane)

Jak się uprzeć, to da się jeszcze kupić Windowsa 8/8.1 - jest jeszcze wspierany przez Microsoft, to co działa na 7 powinno też działać na 8. Co prawda ma te cholerne kafelki, ale programikiem Classic Shell Menu można je wyłączyć. Na Allegro akurat ktoś sprzedaje podobno fabrycznie zapakowanego 8.1 64-bit (upewnij się, czy Twój komputer obsługuje aplikacje 64-bitowe):

 

http://allegro.pl/microsoft-windows-8-1pl-64bit-oem-dvd-wn7-00604-fv-i7185801020.html

 

Tyle że sam się już gubię z tymi licencjami - @Dark_Moon, nada się to powyżej w przypadku gdy nie mówimy o nowym komputerze?

Dark_Moon
komentarz
komentarz

Wg nowej licencji Win 8.1 nie pamietam jej dokladnie ale jest tam tez punkt o nowym wlascicielu to sie nada nawet jak nie jest nowy i byl wczesniej instalowany. Jest to win na plycie i prawdopodobnie nie byl sprzedany razem z komputerem. Wiec moze byc przenoszony. Jezeli jest nowy to ok jezeli byl wczesniej instalowany to tez ok pod warunkiem ze ta plyta byla zakupiona osobno a nie dodana do komputera z zainstalowanym systemen. No i nie moze w tej chwili byc nigdzie zainstalowana. Troche to pogmatwane ale w zasadzie mozna kupic. W dzisiejszych czasach nie daje sie pelnej wersji dodatkowo tylko recovery najwyzej do komputera sprzedawanego z systemem.

  • Dobra wypowiedź 1
FrogsterPL
komentarz
komentarz (edytowane)