Weronika.W utworzono 13 kwietnia 2018 utworzono 13 kwietnia 2018 Witam, Potrzebuję narzędzia do grupowania danych. Mianowicie, chcę wypisać, np. nazwiska autorów, tytuły dzieł, epokę powstania, motyw literacki. I pracować na stworzonym przez ze mnie zbiorze danych. Wpisując Adam Mickiewicz, chcę aby pojawiły mi się utwory, które napisał, wraz z epoką i motywami, analogicznie, podając motyw - powinny pojawić się się utwory wraz z ich autorami itd. Czy jest możliwe stworzenie czegoś takiego, np. w Excelu? A jeśli tak, to w jaki sposób? Mam nadzieję, że sposób wyjaśnienia nie jest zbyt chaotyczny i można zrozumieć moje pytanie. Pozdrawiam.
Frydenberg komentarz 26 kwietnia 2018 komentarz 26 kwietnia 2018 Tak w exelu da się stworzyć coś takiego, aby się nie rozpisywać polecam zapoznać się z filmami publikowanymi na youtube przez: https://www.youtube.com/channel/UC0v0AUvV3vy0WFTkGl28wMA Exel to temat rzeka, poszukaj czegoś na temat sortowania Moja dobra rada ..nigdy nie scalaj komórek to podstawa w działaniach na exelu
Michalek33 komentarz 11 września 2018 komentarz 11 września 2018 (edytowane) Również zgadzam się że najlepszym programem będzie exel. ___________________https://www.hba.hogart.com.pl/aplikacja-rodo/ Edytowane 11 września 2018 przez Michalek33
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.