owczarr utworzono 5 kwietnia 2018 utworzono 5 kwietnia 2018 (edytowane) Witam. Mam problem z drukarką EPSON L386 która krzywo drukuję, robi paski,nakłada linijkę na linijkę,zniekształca pismo. Była ona odesłana do serwisu w ramach gwarancji, gdzie wymienili głowicę drukującą. Ogólnie drukarka zakupiona pod koniec października na samym początku psuła po kilka kartek, a teraz co kilka wydrukuje dobrze, była wysyłana do serwisu trzy razy, gdzie dopiero za trzecim razem coś zrobili czyli wymienili głowicę drukującą co nic nie pomogło. Skany z drukarki przesyłane do komputera również były zniekształcone. Czy może być to spowodowane przez oprogramowanie? Drukarka psuła przed formatem i po formacie laptopa, odinstalowywałem sterowniki drukarki, wyrównywałem głowice itd. nic nie pomogło, jednak skanując bez pomocy komputera również psuję. W linkach przesyłam przykładowe zepsute kartki:https://zapodaj.net/...fb1284.jpg.htmlhttps://naforum.zapo...61a8ad.jpg.htmlhttps://naforum.zapo...b1f476.jpg.html
Breaky83 komentarz 2 maja 2018 komentarz 2 maja 2018 (edytowane) owczarr zrobiłeś trochę błąd, że nie dokonałeś zwrotu konsumenckiego w przeciągu 14 dni. Teraz jedynie co możesz domagać się w ramach rękojmi lub gwarancji wymienienia drukarki na nowy model lub zwrotu kasy. Z tego co piszesz ewidentnie od początku masz z nią problemy. raczej nie stawiałbym na oprogramowanie bo takie masz nie tylko TY. Problem leży gdzieś w drukarce , może źle łapać nierówno papier, mieć błędy w kalibracji, głowicy, różnie. Moim zdaniem domagaj się zamiany na nową lub zwrotu kasy, szkoda Twoich nerwów i czasu, a nie jest to tania drukarka bo ok 700 zł, choć też może nie jakiś high end. Poza tym jak drukarka wraca z serwisu powinien być opisany problem dlaczego występował , co było przyczyną i działać potem bez wad, w Twoim wypadku wygląda to zupełnie inaczej.
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.