x-kom hosting

Blue screen podczas grania w gry

rakalinowski
utworzono
utworzono

Cześć, 

grając w GTA V wyskakuje mi bluescreen, tak samo się dzieje podczas gry w Wiedźmina 3, czy też mafia 3. Z drugiej strony przy Battlefield 1, fifa 18 nigdy mi się coś takiego nie zdarzyło, nawet przy graniu kilku godzin bez przerwy. Wrzucam tego bluescreena w załączniku, dodatkowo uprzedzam pytania: tak, gry z legalnego źródła  i system windows tak samo. 

 

Mój sprzęt:

 

procesor AMD FX 8300 8 rdzeni do 4.2Ghz

 

płyta główna Gigabyte 78LMT-S2 Sata

 

pamięć RAM 8GB DDR3 goodram

 

grafika GTX1060 3GB DDR5 MSI 

 

Dysk HDD 1TB Sata 3.0 6Gbit/s 7200rpm

Zasilacz Cube 700W

 

nie znam się za bardzo, nie wiem co mogę jeszcze podać, żebyście mogli mi coś doradzić/pomóc. Proszę o jakiekolwiek rady, jak mogę się pozbyć tego problemu. 

 

20180326_185707.jpg

wasz
komentarz
komentarz

Tutaj support Microsoftu podpowiada że jest to błąd systemu i można do niego pobrać łatkę. Myślę że warto spróbować. Oczywiście radzę najpierw wykonać kopię zapasową.

Youki
komentarz
komentarz

BIOS aktualny?

Jakie temperatury ma CPU?

Spakuj pliki z folderu Minidump i wrzuć na jakiś upload.

 

rakalinowski
komentarz
komentarz
8 minut temu, wasz napisał:

Tutaj support Microsoftu podpowiada że jest to błąd systemu i można do niego pobrać łatkę. Myślę że warto spróbować. Oczywiście radzę najpierw wykonać kopię zapasową.

 

Wielkie dzięki za podpowiedź, oczywiście to sprawdzę i wezmę pod uwagę przy leczeniu komputera :)

 

4 minuty temu, Youki napisał:

BIOS aktualny?

Jakie temperatury ma CPU?

Spakuj pliki z folderu Minidump i wrzuć na jakiś upload.

 

 

Czy BIOS aktualny? Tego niestety nie wiem, rozumiem, że wystarczy tutaj pobrać jakąś aktualizację? Jeśli tak, to mógłbyś podpowiedzieć gdzie i jak?