x-kom hosting

Wybór internetu stacjonarnego

xSpanky
utworzono
utworzono

Witam, mam problem z wybraniem odpowiedniego dla mnie internetu stacjonarnego. Nie chodzi o same oferty, która jest bardziej opłacalna, a raczej o to, jaki jest dostęp do danego internetu w mojej miejscowości. Nie uśmiecha mi się płacić za 100Mb, jeśli np maksymalnie w moim miejscu mogę osiągnąć 10. Jak mogę to sprawdzić? Wiem, że na stronie UKE jakiś czas temu była taka mapa, ale obecnie chyba została usunięta. Od razu mówię, że nie znam się kompletnie na sprawach internetowych. Jedyne co wiem, to tylko to, że chcę mieć jak najszybszy internet bez limitu na jaki mogę sobie pozwolić w moim miejscu zamieszkania. Doradzi ktoś?

politolog
komentarz
komentarz
6 minut temu, xSpanky napisał:

dostęp do danego internetu w mojej miejscowości

Jak nazywa się twoja miejscowość? Mieszkasz w bloku czy domku jednorodzinnym?

xSpanky
komentarz
komentarz

Modlimowo, gmina Płoty. W domku jednorodzinnym

politolog
komentarz
komentarz
7 minut temu, xSpanky napisał:

Modlimowo, gmina Płoty.

To wygląda bardzo kiepsko. Masz w wsi kable Orange? Internet radiowy ktoś w wsi posiada?

xSpanky
komentarz
komentarz

Orange mam aktualnie 10Mb i chcemy zrezygnować, bo odwalają cyrki, mniejsza. Radiowego nie ma nikt

kakarotosongo
komentarz
komentarz

Na kablach orange chyba netia może działać. Ale pewnie to nic nie zmieni w jakości

xSpanky
komentarz
komentarz

Sorry za przerwę w pisaniu, nie miałem dostępu do komputera. A czy od Netii otrzymam wiarygodne informacje jeśli do nich zadzwonię? Będą w stanie mi powiedzieć jaką prędkość uzyskam maksymalnie itd?

politolog
komentarz
komentarz
8 minut temu, xSpanky napisał:

A czy od Netii otrzymam wiarygodne informacje jeśli do nich zadzwonię?

Takie same jak w Orange. Taki sam internet , przyjeżdża ten sam technik z firmy podwykonawczej  (najpierw Orange , potem Netia).

xSpanky
komentarz
komentarz

Czyli tak czy inaczej skazany jestem na Orange?

politolog
komentarz