x-kom hosting

KOLORY MONITORA - CO SIĘ STAŁO? KTO POMOŻE?:)

Emka___
utworzono
utworzono

W sumie to nie wiem czemu nie założyłam sobie od razu tematu tylko się szlajam po innych:)

Otóż:

jestem całkowicie zielona jeśli chodzi o komputery i chciałabym (jeśli w ogóle się da) żeby ktoś pomógł mi rozwiązać problem.

Coś mi się stało z monitorem a właściwie z jego kolorami.

Nie bardzo mogę patrzeć na ten monitor bo od razu boli głowa.

Są w przeważającej mierze zielone i niebieskie, takie jakby za mgłą.

Jak na moje oko to "zepsuł się" kolor czerwony - zaobserwowałam to po tym jak próbowałam to naprawić tymi przyciskami co są na monitorze. Na zmianę koloru zielonego i niebieskiego monitor reaguje a na czerwony w ogóle.

Mam monitor LG F700B - jeśli to ma znaczenie to podaję.

I teraz nie wiem czy się coś po prostu poprzestawiało, czy zepsuł mi się monitor:/

Będę wdzięczna za jakiekolwiek wskazówki.

nitro07
komentarz
komentarz

niestety wygląda na awrie monitora ale najpierw sprawdź :

1. wyłącz komputer i popraw kabel łączący monitro z kartą graficzną,

2. czy obraz jest wyświetlany cały czas w złych kolorach czy tylko po załadowaniu windows?

piku
komentarz
komentarz

Monitor umarł. Miałem ten sam problem. Wpierw popsuły się kolory (z reguły był niebieskawy ekran), kineskop się po prostu wypalił, po 10 minutach pracy po prostu bolała głowa i oczy. Przeczytać cokolwiek było w końcu niemożliwością, jak piszesz - za mgłą, wszystko rozmazane. Sam Windows nie rozmazuje obrazu.

Sozero
komentarz
komentarz

To 100% kineskop zmień monitor to już nie jest do uratowania. Mój monitor też tak popsuł się radziłbym zmianę monitora :) zanim do końca padnie.

Emka___
komentarz
komentarz