Trykpa utworzono 29 stycznia 2018 utworzono 29 stycznia 2018 Mógłby ktoś napisać skrypt w #c do unity5, chodzi o poruszanie się, jak ktoś może to też skręcanie 4 kół w tym, koła mają nazwy: -pl -pp -tl -tp Koła są zrobione na wheelCollider. Skrypt w java: #pragma strict var moc: float; var skrent : float; var pl : WheelCollider; var pr : WheelCollider; var tl : WheelCollider; var tp : WheelCollider; function Start () { } function Update () { pl.motorTorque = moc * Input.GetAxis("Vertical"); pp.motorTorque = moc * Input.GetAxis("Vertical"); tl.motorTorque = moc * Input.GetAxis("Vertical"); tp.motorTorque = moc * Input.GetAxis("Vertical"); pl.steerAngle = skrent * Input.GetAxis("Morizontal"); pp.steerAngle = skrent * Input.GetAxis("Morizontal"); } Chciałbym coś takiego ale w C#
Ether_141 komentarz 4 lutego 2018 komentarz 4 lutego 2018 C# w unity jest podobny do JS. Stwórz sobie nowy skrypt w C#, wytnij polecenia z funkcji update w JS i wklej je do funkcji update w nowy skrypcie w C#. Zmienne w c# będą wyglądać tak: public moc float; public skret float; public WheelCollider pl public WheelCollider pp public WheelCollider tl public WheelCollider tp
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.